| markfeldman |
| quote: | שלום לכולם!!!
שמעתי ששינו גם את השעה של התכונית השבועית של Above & Beyond
מתי השעה החדשה שעון ישראל??? וזה אותו היום או ששינו גם את היום??
ואיפה אפשר לשמוע את זה. כי ב ETS global כבר אי אפשר לשמוע....!!
תודה רבה על העזרה!!!!!!!! |
קודם כל אין מה להתרגש.
התוכנית נשארה עדיין בין 10 ל-12 והיא משודרת רק ב-
MOS |
|
|