|
יובלללללללללללללל!!!!!!!!!! Maztal Tov!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
מזל טוב אח שלי!!!
עוד קצת ולא נצטרך לחפור יותר במסיבות של בובליל :) |
|
|
| Black Dragon |
מזל טוב חבוב ותיק שלנו
באמת לא רשמת בן כמה אתה אבל שיהיה המון מזל טוב והרבה אושר ועושר :) |
|
|
| princess cc |
מזל טובבבבבבבבב
מי זה יובל? מה הניק?
:conf:
אניווי מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבב |
|
|
| ronsh |
מזל טוב אחי..שיהיה המון המון אושר ועושר
בריאות......
שכל מה שתרצה יתגשם......
עד 120 |
|
|
| Huge-A |
ויאמר אלוהים אל יובל ביום ההוא ..
צא אל העם או לפחות תכתוב משהו בתרד שפתחו לכבודך..
נראה לי הוא חוגג עכשיו עם יוסי עדן
:D |
|
|
| DjChook |
| אוקיי, יובל בן 17..... (אני כמעט בטוח) למרות שבשבילי הוא תמיד ישאר בן 14... זה הגיל שבוא הכרנו ;) |
|
|
| OREN |
| מי שלא תהיה מזל טוב עד 120 :tongue3 |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מזל טוב אחי!
;) |
|
|
| YuVaL |
חחחחחחחח.. תודה לכולם
אז ככה
הניק שלי
YuVaL
למי שלא יודע...
אני מזקני הפורום... מאלה שהציקו לסוואמפר שיפתח לנו פורום ישראלים כי כולם בתקופה ההיא קיבלו פורום משלהם
=)
אז אני בעצם ממקימי הקומיוניטי הזאת שמשכה אליה כ"כ הרבה אנשים יפים וטובים.. =)
תבורכו כולכם!!!...
אני פה... מגיל 13... אתמול היה לי יומולדת 17..
וזהו...
אז חבר'ה באמת תודה לכולם, אוהב את כולכם!!!
:) :) ;) ;) :D :D |
|
|
| Shahar |
| רגע אז אין איזה הפצצה לכבוד היומולדת? |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Shahar
רגע אז אין איזה הפצצה לכבוד היומולדת? |
נראה לי שהוא ממשיך להכחיש שהוא קשור ל"אתם יודעים איפה" בתקווה שמישהו עוד מאמין לזה ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
נראה לי שהוא ממשיך להכחיש שהוא קשור ל"אתם יודעים איפה" בתקווה שמישהו עוד מאמין לזה ;) |
חחחחחחחחחחחחח לידר בהכחשה |
|
|
|
|