return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
שאלה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Huge-A
quote:
Originally posted by princess cc
אני פאקינג תוהה מי יותר שפוי מבין שניכם...
לא נראה לי שיש כזה דבר נכון?


אני השפוי והוא לא !!
זה בגלל עומס ג'חנונים שהוא אוכל כל פעם :toothless

ובכלל סיסי יש לי שאלה?
את דפקת לי את הפלאשר???
Meltdown
את מי זה מעניין מי מקליט גינגלים ברדיו או בטלויזייה או בקוד מורס???
מי שמרוויח מזה כסף, שיהיה לו לבריאות,
למה להכנס לכיס של האנשים?
DjChook
HUGE-A
במקום להתבכיין על זה ששחר מזיין את השכל הפכת את הטרד' הזה
לשכונה אחת גדולה עם ההודעות שלך.. הבנאדם רצה לדעת משהו, הוא יכל לנהל פה דיון נחמד מאד עם YO-I שהבין אותו.. ובזה זה נגמר..
אבל אתה חייב לדחוף את ההערות הגזעניות שלך.... אז מה עם שחר הומו
אז מה עם הוא מתלבש כמו ערס ומתנהג כמו ילד בן 3 עם גורמט....
אז מה עם האוטו שלו עובר יותר עברות מרוזנשטיין....

טוב צ'וק, הגיע הזמן להפסיק לזין את השכל

חבר'ה, נתראה מחר...

נ.ב. שחר אתה שרוט, מאיפה אתה מביא את זה? !
princess cc
quote:
Originally posted by Huge-A
אני השפוי והוא לא !!
זה בגלל עומס ג'חנונים שהוא אוכל כל פעם :toothless

ובכלל סיסי יש לי שאלה?
את דפקת לי את הפלאשר???


וואיייייי איזה עלילות שווא נע!!!!!!!
אנ'לא מאמינה שאמרת את זה
מי צריך ת'פלאשר ש'ך בכלל...?
דפקתי אחד לירון;)

נ.ב
איזה מזל שיש לנו את שחר שפותח ת'תרדים המטומטמים האלה
ואז אנחנו יכולים להתפרע חופשי:haha: :haha:
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
אמרתי לו את זה סיסי אבל הוא לא הבין. כי הוא תמיד מחפשששששששש
נאי נאי נאי.. מבינה עכשיו :D


מזל מאלוהים שלא היית פה כשחיפשו מוד :D

quote:
Originally posted by princess cc
אני פאקינג תוהה מי יותר שפוי מבין שניכם...
לא נראה לי שיש כזה דבר נכון?


אי אפשר לדבר עליו במובנים של שפוי ! :D

quote:
Originally posted by Meltdown
את מי זה מעניין מי מקליט גינגלים ברדיו או בטלויזייה או בקוד מורס???
מי שמרוויח מזה כסף, שיהיה לו לבריאות,
למה להכנס לכיס של האנשים?


תכלס קראת את הפוסטים שלי לפני שהגבת!?
למי כפת מהכסף שלו הכסף היה רק שאלה בקטנה

מה שעניין אותי זה אם זה
text to speech
(!!או בנאדם שבא לרדיו כל יום ומקליט ג'ינגל (וזה לא נשמע הגיוני
כי תכלס לבוא לתחנה בשביל להקליט 4 מילים זה לא מוזר טילים
חוץ מזה תמיד הקול שלו נשמע בול אותו דבר
אז נראה לי זה
text to speech
והיה לי דילמה עם עצמי אז שאלתי

quote:
Originally posted by DjChook
HUGE-A
במקום להתבכיין על זה ששחר מזיין את השכל הפכת את הטרד' הזה
לשכונה אחת גדולה עם ההודעות שלך.. הבנאדם רצה לדעת משהו, הוא יכל לנהל פה דיון נחמד מאד עם YO-I שהבין אותו.. ובזה זה נגמר..
אבל אתה חייב לדחוף את ההערות הגזעניות שלך.... אז מה עם שחר הומו
אז מה עם הוא מתלבש כמו ערס ומתנהג כמו ילד בן 3 עם גורמט....
אז מה עם האוטו שלו עובר יותר עברות מרוזנשטיין....

טוב צ'וק, הגיע הזמן להפסיק לזין את השכל

חבר'ה, נתראה מחר...

נ.ב. שחר אתה שרוט, מאיפה אתה מביא את זה? !


אנלא הומווווו ולא ערס ואני נוהג בנזונהההההה:D

ובקשר למה ששאלת
הסברתי כבר
אני שומע מלא סטים ב 99 ו 102
וכל הזמן זה אותו קריין שעושה תג'ינגל אבל בגלל שב99 יש תוכניות שכל שבוע דיג'יי חדש, וב 102 בחמישי ושישי מנגנים כל שבוע דיג'יים חדשים אז זה משו שצריך להקליט מחדש כל פעם
אז עניין אותי אם זה מישו שבא לאולפן ומקליט את זה (ותכלס נראה לך הגיוני שאיזה פראייר יבוא לאולפן להגיד ועכשיו בשידור חי מאולפני 99אסקייפ ארמין ואן ביורן (ובלי תגובות דפוקות אריק וכו'..אני רציני שואל)) אז תכלס בגלל שזה נראה דפוק חשבתי זה
text to speech
ובגלל זה פתחתי תטרד כי אמרתי יש סיכוי שמישו פה יודע יותר ממני ויגיב

quote:
Originally posted by princess cc
נ.ב
איזה מזל שיש לנו את שחר שפותח ת'תרדים המטומטמים האלה
ואז אנחנו יכולים להתפרע חופשי:haha: :haha:


זהו שבדיוק היום ממש פוסט אחד לפנייך חן קפץ לביקור החודשי שלו פה (פעם בחודש הוא קופץ לראות שעדיין הוא נשאר מוד) כמו שאת יכולה לראות הוא הגיב לשכונה שהולכת פה :D

והטרדים שלי לא מטומטמים@!#)@!)#!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
זהו שבדיוק היום ממש פוסט אחד לפנייך חן קפץ לביקור החודשי שלו פה (פעם בחודש הוא קופץ לראות שעדיין הוא נשאר מוד) כמו שאת יכולה לראות הוא הגיב לשכונה שהולכת פה :D

והטרדים שלי לא מטומטמים@!#)@!)#!


הט'רדים שלך אחושרמוטה מטומטמים!!
למה באמת אכפת לך מכל השטויות האלה!?!?!
אני נראה לי יחזור להיות מוד... למה כאלה דברים לא מקובלים בכלל...
חלאס כבר עם כל הגלישות שלכם לנושאים מטומטמים :mad: :whip:
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הט'רדים שלך אחושרמוטה מטומטמים!!
למה באמת אכפת לך מכל השטויות האלה!?!?!
אני נראה לי יחזור להיות מוד... למה כאלה דברים לא מקובלים בכלל...
חלאס כבר עם כל הגלישות שלכם לנושאים מטומטמים :mad: :whip:


תכלס זה עניינתי אחושרמוטה
ועדיין לא הביאו לי תשובה!!!

YO-I מה תאומר??

ורועי אדיר כבר את אדיר מוד ולא אותך :D
KrazyDJs
אותי למען האמת יותר מעניין מי הולך כל פעם לערוץ 1 לשדר את החסויות...
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אותי למען האמת יותר מעניין מי הולך כל פעם לערוץ 1 לשדר את החסויות...


מהההה תמסתלבט יזבל :D
YO-I
מה אני אומר?? 0

שהרוב כאן הם קבוצת ילדים בכיינים ומתוסכלים שנהנים לרדת אחד על השני מתי שבא להם ואלו שיורדים עליהם עוד נהנים מזה
:whip:

ואם אתה עדיין שואל, אז תראה מה כתבתי לך, קריינים נטו


ביי

Shahar
quote:
Originally posted by YO-I
מה אני אומר?? 0

שהרוב כאן הם קבוצת ילדים בכיינים ומתוסכלים שנהנים לרדת אחד על השני מתי שבא להם ואלו שיורדים עליהם עוד נהנים מזה
:whip:

ואם אתה עדיין שואל, אז תראה מה כתבתי לך, קריינים נטו


ביי


חחחחחחחחחח
נראה לי זה אותו קריין
כל מקרה תודה אחי
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחח
נראה לי זה אותו קריין
כל מקרה תודה אחי


שחר אתה לא מבין שאומרים לך משהו במפורש כמוני או כמו יוחאי !!! :whip:
על זה יצאת חציל !!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement