return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אני צריל עזרה ממכם חברה בקשר למיקסרים!!!!!!!!!1
View this Thread in Original format
arik
אני רוצה לקנות מיקסר טוב אם סי די כפול ופיצ
והכל אבל אין לי הרבה כסף לקנות את הכי טוב ועוד שיהיה חדש אז אני רוצה לקנות משהו נחמד שיהיה די טוב וגם משומש
אז אם יש לכם מושג איפה???
או אם יש לכם אתרים טובים וזולים??
אני מדבר על סכום בערך של 4000
משומש
אם יש לכם אז תודה
DJ-Energy
אח
שמע....
אני מציע לך שתלך עם ה
cdj100
של
Pionner:
http://www.123dj.com/cd/pioneer/cdj100.htm

ומיקסר טוב של גימני:

http://www.123dj.com/mixers/gemini/index.html

או פיונר:

http://www.123dj.com/mixers/pioneer/index.html
Gil Shwarts
אני ידבר עם חבר שלי
אולי יש לו משהו משומש למכור לך...
dj alonzo
חבר שלי מוכר זוג
Pioneer CDJ-100s
אני אשאל אותו בכמה... נראה לי בערך ב3800-4100.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement