|
Festlokaler i Stockholm/Uppsala?
|
View this Thread in Original format
| Dj Memento |
| Jag har en kompis som vill anordna en fest i Stockholm men har problem att hitta en lämplig lokal. Är det någon som vet om någon bra lokal som helst inte kostar alltför mycket (jag vet iofs inte vad hennes budget är). Hon siktar på någonstans i Nov/Dec vad jag vet. Jag och några kompisar planerar även vi att ordna en fest, fast i Uppsala eller Stockholm och någonstans runt Februari. All hjälp är som ett set av Tïesto :D för det har visat sig vara förvånansvärt svårt att hitta vettiga lokaler som får ha öppet längre än 02. |
|
|
| Gaby |
| beror på vad det är för fest och vad ni har tänkt er...har du ICQ? Jag har kollat på en hel del lokaler så jag skulle kunna hjälpa er med ett och annat...;) |
|
|
| Dj Memento |
| :D jag hade hoppats på att just du skulle svara, eftersom du snackade om att du skulle starta klubb osv. jag sitter på jobbet just nu, men jag har ICQ hemma så jag kontaktar dig i TA när jag kommer hem. Exakt vad för fest min tjejkompis vill ha vet jag inte, men jag vet vad för musik som skall spelas eftersom jag skall dj'a på den. Festen i Februari är ett rent dansparty med inriktning på trance & hård trance/house. Beroende på hur man bedömer polisens inställning :whip: så blir det antingen inbjudan eller öppet. |
|
|
| Gaby |
Hmmm...ha ha ha ....coolt...så u r a dj? Vi kan nog hjälpa varandra med ett och annat...jag får väl sitta vid datorn ikväll.
Ni andra som är DJs ... kontakta mig!!! |
|
|
| x-dream |
| Läs dina pm Dj Memento..... |
|
|
| Gaby |
| det gick inte att lyssna! eller är det jag som vanligt som har problem med datorn? |
|
|
| x-dream |
Laddade hem mixen igår och den var helt okej....
Bra jobbat....
Varför har du inte mixat mera eller? |
|
|
| reveal |
| har också lynnsat på den , bra jobbat, men inte riktigt min stil |
|
|
|
|