|
Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 ==> Medewerkers gevraagd (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DeSpErAtOs-X |
| toog, afruimen, tappen ... geen probleem ... noteer me maar :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Xilver
Iedereen een roze beta-sacocheke |
ja voor u zullen we een extra grote bestellen, weten toch dat ge van roze houdt he
dan kunt ge eens afwisselen met dat ander roze sacocheke :toothless |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nyah
ja voor u zullen we een extra grote bestellen, weten toch dat ge van roze houdt he
dan kunt ge eens afwisselen met dat ander roze sacocheke :toothless |
Dammit woman, you were supposed to keep that quiet ;) |
|
|
| Kaidreas |
Ik ga ook proberen.. een flyerke ineen te flansen.
website niet... zo ver zit ik nog niet met men studies :D
@ pheatus... dude waarom is u portofolio tekst in het latijn???
of whatever da is |
|
|
| FUSyke |
In de rector werkt men meestal met drankbonnekes. Hoe gaan jullie dit regelen? Ook met bonnekes of met zuipkaarten? Voor de bonnekes of kaarten te verkopen wil ik mij wel opgeven:)
Flyeren, de toog en afruimen zie ik ook wel zitten |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
In de rector werkt men meestal met drankbonnekes. Hoe gaan jullie dit regelen? Ook met bonnekes of met zuipkaarten? Voor de bonnekes of kaarten te verkopen wil ik mij wel opgeven:)
|
*probleem gecreëerd*
*probleem opgelost*
*closed*
good work fus :p
aan die problemen zijn we nog nie toe, eerst moet ik, of iemand anders nog het contract gaan tekenen |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
aan die problemen zijn we nog nie toe, eerst moet ik, of iemand anders nog het contract gaan tekenen |
Drankbonnekes lijkt me wel ideaal, maar dan moeten we nog iemand vinden die achter de kassa wilt zitten of course. En dan moeten we ook weer wisselgeld voorzien enzo, tenzij ze dat daar voorzien voor de toog?
Anyway, aan diegene die het contract gaat tekenen:
Vraag hoe dat zit, met drankbonnekes of baar geld, en of ze wisselgeld hebben. Vraag dan ook gelijk welke dranken we kunnen en mogen verkopen, en wat de prijzen daarvan zijn. En gaat er daar iemand van de zaal altijd aanwezig zijn voor de toog? En ik neem aan dat we dan ook voor en na de fuif stockstelling moeten doen, is dat ook onze verantwoordelijkeheid, of die van iemand van de zaal zelf?
Fus, misschien kunt gij al op een paar van die vragen antwoorden? :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Drankbonnekes lijkt me wel ideaal, maar dan moeten we nog iemand vinden die achter de kassa wilt zitten of course. En dan moeten we ook weer wisselgeld voorzien enzo, tenzij ze dat daar voorzien voor de toog?
Vraag hoe dat zit, met drankbonnekes of baar geld, en of ze wisselgeld hebben. Vraag dan ook gelijk welke dranken we kunnen en mogen verkopen, en wat de prijzen daarvan zijn. En gaat er daar iemand van de zaal altijd aanwezig zijn voor de toog? En ik neem aan dat we dan ook voor en na de fuif stockstelling moeten doen, is dat ook onze verantwoordelijkeheid, of die van iemand van de zaal zelf?
Bij telling van de stock zou er zeker iemand van ons moeten bijzijn. Bonnetjes of geld maakt nie zoveel uit imo. Wisselgeld heb je zoiezo nodig. Aan de toog zal het alleen iets sneller gaan met bonnetjes. Nadeel van bonnetjes, dan moet er daar weer iemand alleen gaan zitten. Het is ook een voordeel dat mensen die achter de toog staan een pint kunnen tappen :p. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voor al uw vragen >>> [email protected] >>> baas van de rector
Toen ik bij hem ben geweest zei hij dat ze daar met drankbonnekes werken. Een cola of pintje kost er 1,50€.
Na de fuif moeten wij de zaal niet meer opkuisen, dit doet hij zelf. Mss ff vragen of dit voor de BETA party ook geldt.
En zoals al gezegd wil ik wel aan de kassa zitten voor de bonnekes te verkopen. |
|
|
| Jasperovitsj |
Het is ook een voordeel dat mensen die achter de toog staan een pint kunnen tappen :p. |
Gewoon 1 iemand per shift erachter zetten die kan tappen en de andere tappers wat kan helpen, meer heb je echt ni nodig hoor. :)
En mij moogt ge bij de eerste categorie rekenen, kheb meer dan genoeg toog-ervaring van het jeugdhuis, vakantiewerk en op den Beerschot :)
Maar mensen die achter de bar willen staan, zet er anders ff bij of ge ervaring hebt of niet, dan komen we op de avond zelf tenminste niet voor verrassingen te staan :) |
|
|
| djcresto |
weten we wel :p
maar die mens is nogal kort van stof in zijn emails :D ;)
Kzal er morgen is nr bellen om een afspraak te maken. Als er kandidaten zijn om mee te gaan laat maar iets weten. Ikzelf kan in de week ten vroegste om 5 uur in Gent zijn. |
|
|
| Pumaz |
Kzal er morgen is nr bellen om een afspraak te maken. Als er kandidaten zijn om mee te gaan laat maar iets weten. |
*raises hand* |
|
|
|
|