|
Clubbing op ID-T radio
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| quote: | 19.00 uur
Victor Coral trapt deze zaterdagavond af met zijn uplifting en groovy sound. Sinds hij in 2001 een feest in de Amsterdamse Supperclub organiseerde, is de ster van Victor rijzende. Hij is wekelijks te beluisteren op de RUSH-avonden, en vanavond dus ook op ID&T Radio.
20.00 uur
Een uur later neemt de upcoming urban-dj Hitmeister D. het roer van Victor over. Deze nieuwe ster aan het eclectische firnament werd bekend tijdens de Flirt-avonden in de Now & Wow in Rotterdam. Met zijn snelle mixen weet hij diverse stijlen tot één swingend geheel te mengen.
21.00 uur
Vervolgens is Ian Carey tussen 21.00 en 22.00 uur achter onze draaitafels te vinden. Deze Britse dj ken je van het uiterst succesvolle producersduo Soul Providers, die in 2000 een grote hit scoorden met ‘Rise’. Stil zitten op Ians soulful house is vrijwel onmogelijk.
22.00 uur
Daarna is het de beurt aan de man die momenteel de hitlijsten doet schudden met zijn single ‘City streets’. G-Spott voert vanaf 22.00 uur het tempo op. Zijn sets kun je in drie woorden uitdrukken: herkenbaar, dansbaar en verschrikkelijk goed.
23.00 uur
Deze avond wordt in stijl afgesloten door de Belgische techno-held Redhead. Eind vorig jaar liet hij in eigen land het publiek nog ontploffen tijdens zijn bruisende set op I Love Techno in Gent. Een evenement waar hij ook de anthem voor produceerde en de compilatie-cd voor mixte.
|
Na vorige week, Don Diablo, Jose, Benjamin Bates (en ngo 2 die ik vergeten ben, volgens mij dr Kucho) is dit weer een leuke line up. Doen ze goed vind ik! |
|
|
| TranceZoner |
Ik vond dit wel grappig:
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Zijn sets kun je in drie woorden uitdrukken: herkenbaar, dansbaar en verschrikkelijk goed.
|
Dat zijn dus 4 woorden :D
Oke ff ontopic:
Denk niet dat ik hier naar ga luisteren, ik ga niet op zaterdagavond radio zitten te luisteren. |
|
|
| basvh |
| De toon in dat stukkie vind ik wel beetje kinderachtig. Maar jah dat zal wel komen door de veranderingen bij IDT |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basvh
De toon in dat stukkie vind ik wel beetje kinderachtig. Maar jah dat zal wel komen door de veranderingen bij IDT |
mwoah vind ik meevallen...maar ik ga niet op zaterdagavond radio luisteren. tenzij ik in de auto ergens naartoe ga. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Muppy
mwoah vind ik meevallen...maar ik ga niet op zaterdagavond radio luisteren. tenzij ik in de auto ergens naartoe ga. |
nee maar het wordt wel opgenomen zodat je het weer kunt downloaden :D, en het zijn best leuke line-ups. Ian Carey is gaaf!! Die hoor je normaal nooit ergens op de radio zegmaar |
|
|
| Muppy |
| als jij hem dan voor me opneemt, en dan naar mij doorstuurt, vind ik alles best:p |
|
|
| Muppy |
| Iemand die toevallig de liveset van Mojado van gisteravond heeft??? |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Muppy
Iemand die toevallig de liveset van Mojado van gisteravond heeft??? |
Ik heb 'm niet maar ben ook zeer geïnteresseerd, was echt lekker knallen! :crazy: |
|
|
| Muppy |
| niemand?:( :nervous: |
|
|
|
|