|
Waar gaan wij op de zaterdagavond naar toe? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by @ddicted
En alpha, de atmoz is inderdaad te gek. En tot 08.00 open. |
Ben ik het niet mee eens. Althans niet Atmoz Vosselaar. Het WAS leuk,sinds er allemaal nederlanders komen is de sfeer zwaar verneukt. Een kleine anderhalf jaar geleden was het veel mooier. Betere sfeer, betere muziek, leukere mensen. Maar ja, je ken niet alles hebben. Ik ben ook in de zillion,boccaccio,illusion,cherrymoon,docksite en atmoz hasselt geweest. Boccaccio was echt het beste. Nog nooit zo vet gefeest op stap. Was echt geweldig. En de atmoz in hasselt is nog wel geweldig. Maar ja, das weer verder rijden he. Adios. |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by @ddicted
www.atmoz.be
www.illusion.be
www.zillion.be
De zillion is gesloten geloof ik, de eigenaar had geloof ik zijn boekhouder neergeknalt nadat ze wat problemen hadden mee de belasting.
En alpha, de atmoz is inderdaad te gek. En tot 08.00 open. |
De zillion was toch closed omdat ze onder de dansvloer honderden kilo's vuurwerk hebben gevonden?? Lekker leuk, stampen op wat vuurwerk hehehe |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
De zillion was toch closed omdat ze onder de dansvloer honderden kilo's vuurwerk hebben gevonden?? Lekker leuk, stampen op wat vuurwerk hehehe |
w0000t stampen op vuurwerk.. Weet je hoe gevaarlijk met al die hete chicka's op de dansvloer :D |
|
|
| Jukx |
| Tja, ga vanavond maar eens naar de Off Corso. Das een nieuwe tent in Rotterdam, schijnt erg relaxed te zijn. 17 november draaiden daar JEFF MILLS, Seutek (electro!!) en Joachim. |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Jukx
Tja, ga vanavond maar eens naar de Off Corso. Das een nieuwe tent in Rotterdam, schijnt erg relaxed te zijn. 17 november draaiden daar JEFF MILLS, Seutek (electro!!) en Joachim. |
Waarzo precies is dat? |
|
|
| arrows |
| vanavond nergens heen |
|
|
| arrows |
vanavond nergens heen
Klote tentamens altijd |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Waarzo precies is dat? |
Op de Kruiskade.. vlakbij de Lijnbaan is dat. Vlakbij het station is het dus. Het zit in een of andere oude bioscoop. Maar schijnt nog best wel groot en goeie tent te zijn! |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Jukx
Op de Kruiskade.. vlakbij de Lijnbaan is dat. Vlakbij het station is het dus. Het zit in een of andere oude bioscoop. Maar schijnt nog best wel groot en goeie tent te zijn! |
Ja, ik weet waar e Kruiskade is, ik ben Chinees toch;)
Aan de kant van de Doelen of aan de andere kant van de rotonde, bij Nighttown ze maar, daarzo? |
|
|
| Partyhardy! |
Gister belde een maat van me op om half één s'nachts (ik lag net in bed :p ) ; "ik sta hier nu achter de bar te werken op een middelbareschool party in een feest-tent, en Marco V staat hier nu ineens te draaien!" ik dacht; jaja, gelul, dus ik snel op www.marcov.nl kijken en wat staat er; "02/11/2001 23.00-1.00 Feesttent Maastricht" !!
mijn maat verzekerde me dat hij pas vanaf 12.15 uur stond te draaien (want ik denk ja tot 1.00 das niet meer de moeite) dus dan zou hij nog wel langer doorgaan hoopte ik, dus ik snel uit bed gestapt, kleren aan (deo vergeten ;) :p ) petje op en naar die lokatie snellen!, scheen gelukkig dat heel dichtbij te zijn :) (ik wist niet eens precies waar die tent stond maar opeens hoorde ik een hard gebeuk in de verte :D ) dus ik daar naar binnen, kon gewoon gratis doorlopen (!) en ja hoor daar stond hij te draaien voor maar 30 (!!!!) man!
Wow! echt een super vette set en dus eigenlijk gewoon een privé gig! :D (en nog wel gratis! + gratis zuipen dankzij die maat :D ) Dat was echt maf en omdat er maar zo weinig man waren, hadden we gewoon vet goed contact met hem! :) dat was echt tof!, na afloop hem nog ff bedankt :) relaxte vent, en hij verzekerde ons dat hij het naar zijn zin had gehad, nou ik iniedergeval wel! :D Toch snap ik niet helemaal waarom hij zulke gigs nog doet :conf: voor zo weinig man!!!
Nu op zaterdag maar ff chillen dus, net Trance Energy zitten kijken op TV, zag er wel mooi uit, Judge was top! en idd je zag echt duidelijk dat svenson maar wat op dat keybord zat te rausen :p maar goed daar was al genoeg over gezegd :)
Zo dadelijk nog even wat ijs naar binnen werken (jaja het ijs was in de aanbieding bij de appie :p ;) )
| quote: | Originally posted by Rudy
Ik ga deze zaterdag naar Signum in The Zap Club in Brighton wooohooo!! |
Wow! vet! als ik ergens fan van ben dan is het wel da sound of Signum! altijd heerlijke remixen van Pascal en Ron!!!! vooral die van "Stray Dog - Mirror" vind ik top! :D zat ik ook maar in Engeland ;) wel ff laten weten hoe het geweest is hè? :) |
|
|
| Blik |
gister naar de Gompie geweest en rond 1:30 naar de Kings, de discotheek in Den Bosch, en ik moet zeggen dat het supervet was, vette muziek, goeie sfeer
een geslaagde avond dus :) |
|
|
| Little Theseus |
Ik heb gisteren een feest gegeven,
ik heb daarvoor een maand geleden elke dag geholpen met de verbouwing van een schuur bij ons en de afgelopen tentamenweek elke middag en avond opgebouwd en versierd. Zaterdag de hele dag de lichten gecheckt en gesoundcheckt, alles deed t, drank was er dus laat maar komen die mensen....
Alleen bleek het niet zo'n goede datum te zijn want van de honderd mensen die waren uitgenodigd kwamen er rond de 50. Tja, ik had er niet bij stilgestaan dat er van de mensen die je uitnodigd altijd maar zo weinig mensen daadwerkelijk komen. Anyways, ik heb omdat ik hard moest werken aan de bar mn vrienden laten draaien, en echt goed deden ze het niet. Gelukkig mocht ik het laatste anderhalve uurtje nog ff de mensen laten stampen, .. toch nog een leuk feest. Daarna meteen opgeruimd, ik sliep om 6 uur. Ik ben zo moe en gaar, ik ga naar bed, welterusten ta's! |
|
|
|
|