return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Selective Recording and 1st Release update (pg. 2)
View this Thread in Original format
markfeldman
ואללה איתי נראה מבטיח 2005 !
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
ואללה איתי נראה מבטיח 2005 !


אני מקווה שזה שינה לך את מה שחשבת על 2005 !
skelz
Hydroid - Drawn To Depth
דייייייייייייייייייייייייייייייייייי

too good to be true ;d
קטע מדהים..

EDIT
בהחלט בפלייליסט שלי :]]
markfeldman
quote:
אני מקווה שזה שינה לך את מה שחשבת על 2005 !


אתה עדיין זוכר לי את זה, אההה ?
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אתה עדיין זוכר לי את זה, אההה ?


איך לא :D
בתור זה שהבטיח לך שמחכות לך הרבה הפתעות אני עוד אזכיר לך את זה הרבה :)
markfeldman
quote:

איך לא
בתור זה שהבטיח לך שמחכות לך הרבה הפתעות אני עוד אזכיר לך את זה הרבה ]


אם זה מה שיעשה לי את 2005 מתוקה יותר, אז שווה !
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אם זה מה שיעשה לי את 2005 מתוקה יותר, אז שווה !


אין סיבה ש 2005 לא תהיה לפחות כמו 2004 ויותר טובה!!
רק התחלנו תשנה אחי תן חודש ככה ותראה כמה הפתעות מחכות לנו!
אל תשכח שלארמין וואדים זוקוב ופול יש דיסקים בדרך שעוד אין לנו מושג אפילו בקשר לטראק אחד שהולך להיות שם...יש למה לחכות
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אין סיבה ש 2005 לא תהיה לפחות כמו 2004 ויותר טובה!!
רק התחלנו תשנה אחי תן חודש ככה ותראה כמה הפתעות מחכות לנו!
אל תשכח שלארמין וואדים זוקוב ופול יש דיסקים בדרך שעוד אין לנו מושג אפילו בקשר לטראק אחד שהולך להיות שם...יש למה לחכות


שכחת את מרקוס:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שכחת את מרקוס:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


תיודע אם היית האמרגן שלו הרייטינג שלו והמכירות שלו היו קופצים ב 50% למעלה?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
תיודע אם היית האמרגן שלו הרייטינג שלו והמכירות שלו היו קופצים ב 50% למעלה?


אם הייתי האמרגן שלו היייתי אומר לו שהוא צריך להשקיע קצת יותר בלענות למעריצים!!!:whip: :whip: :whip: :whip:

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם הייתי האמרגן שלו היייתי אומר לו שהוא צריך להשקיע קצת יותר בלענות למעריצים!!!:whip: :whip: :whip: :whip:


הוא צריך אמרגן כמוך תאמין לי :D
הוא יודע שאתה תוולה תמונות שלו על הדלת בשירותים ומעל המיטה?:)
UltraWave
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם הייתי האמרגן שלו היייתי אומר לו שהוא צריך להשקיע קצת יותר בלענות למעריצים!!!:whip: :whip: :whip: :whip:


חחח הוא עסוק טילים אחי תאמין לי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement