|
Selective Recording and 1st Release update (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| ואללה איתי נראה מבטיח 2005 ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללה איתי נראה מבטיח 2005 ! |
אני מקווה שזה שינה לך את מה שחשבת על 2005 ! |
|
|
| skelz |
Hydroid - Drawn To Depth
דייייייייייייייייייייייייייייייייייי
too good to be true ;d
קטע מדהים..
EDIT
בהחלט בפלייליסט שלי :]] |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני מקווה שזה שינה לך את מה שחשבת על 2005 ! |
אתה עדיין זוכר לי את זה, אההה ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אתה עדיין זוכר לי את זה, אההה ? |
איך לא :D
בתור זה שהבטיח לך שמחכות לך הרבה הפתעות אני עוד אזכיר לך את זה הרבה :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: |
איך לא
בתור זה שהבטיח לך שמחכות לך הרבה הפתעות אני עוד אזכיר לך את זה הרבה ] |
אם זה מה שיעשה לי את 2005 מתוקה יותר, אז שווה ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אם זה מה שיעשה לי את 2005 מתוקה יותר, אז שווה ! |
אין סיבה ש 2005 לא תהיה לפחות כמו 2004 ויותר טובה!!
רק התחלנו תשנה אחי תן חודש ככה ותראה כמה הפתעות מחכות לנו!
אל תשכח שלארמין וואדים זוקוב ופול יש דיסקים בדרך שעוד אין לנו מושג אפילו בקשר לטראק אחד שהולך להיות שם...יש למה לחכות |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אין סיבה ש 2005 לא תהיה לפחות כמו 2004 ויותר טובה!!
רק התחלנו תשנה אחי תן חודש ככה ותראה כמה הפתעות מחכות לנו!
אל תשכח שלארמין וואדים זוקוב ופול יש דיסקים בדרך שעוד אין לנו מושג אפילו בקשר לטראק אחד שהולך להיות שם...יש למה לחכות |
שכחת את מרקוס:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שכחת את מרקוס:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
תיודע אם היית האמרגן שלו הרייטינג שלו והמכירות שלו היו קופצים ב 50% למעלה? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
תיודע אם היית האמרגן שלו הרייטינג שלו והמכירות שלו היו קופצים ב 50% למעלה? |
אם הייתי האמרגן שלו היייתי אומר לו שהוא צריך להשקיע קצת יותר בלענות למעריצים!!!:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם הייתי האמרגן שלו היייתי אומר לו שהוא צריך להשקיע קצת יותר בלענות למעריצים!!!:whip: :whip: :whip: :whip: |
הוא צריך אמרגן כמוך תאמין לי :D
הוא יודע שאתה תוולה תמונות שלו על הדלת בשירותים ומעל המיטה?:) |
|
|
| UltraWave |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם הייתי האמרגן שלו היייתי אומר לו שהוא צריך להשקיע קצת יותר בלענות למעריצים!!!:whip: :whip: :whip: :whip: |
חחח הוא עסוק טילים אחי תאמין לי |
|
|
|
|