|
De grote TA WEBLOG thread (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Volgensmij heb ik een filmpje van Trancezoner ontdekt....
......en om aandacht te krijgen is een tongzoen niet meer genoeg, maar moet erGERIMD worden! |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Volgensmij heb ik een filmpje van Trancezoner ontdekt....
......en om aandacht te krijgen is een tongzoen niet meer genoeg, maar moet erGERIMD worden! |
HEY LUL,
Ik dacht dat je dit aan niemand door zou vertellen....
Toen was ik nog jong hoor.. Je wist niet beter
Dat je me dit flikt, komt zeker door je scriptie en dat je nu op zoek bent naar een baan.....:p |
|
|
| SnuggLe |
Holy , dit is best ziek! Wil je met je vrienden even een leuke stunt uithalen, gaat het best wel behoorlijk hard mis!
En als je diehard simpson fan bent, moet je dit echt kijken, want dan zie je alle mensen ACHTER de stemmen. Echt SUPERGAAF, ziet er heel gaaf uit! Kan je zien hoeveel stemmen een paar mensen doen! niet normaal.
Vooral Homer is echt supercool!
*edit* weet iemand de link zodat ik dat kan saven? :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Holy , dit is best ziek! Wil je met je vrienden even een leuke stunt uithalen, gaat het best wel behoorlijk hard mis!
En als je diehard simpson fan bent, moet je dit echt kijken, want dan zie je alle mensen ACHTER de stemmen. Echt SUPERGAAF, ziet er heel gaaf uit! Kan je zien hoeveel stemmen een paar mensen doen! niet normaal.
Vooral Homer is echt supercool!
*edit* weet iemand de link zodat ik dat kan saven? :D |
Leuk he skoften.net? :p |
|
|
| Opti |
| gewoon rechtermuisknop klikken en dan opslaan als |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Leuk he skoften.net? :p |
UH HUH! |
|
|
| visje |
| holy :O hij maakt ff een gigantische face plant op die auto :S sehr pijnlijk |
|
|
| Daveje |
| de tering!! das toch niet normaal:eyes: :conf: ook een gozer met een hart van goud zeker...:rolleyes: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Ik vond deze 2 wel geinig.
De eerste is een omstreden reclame filmpje van Volkswagen, die alleen op het internet nog te vinden is
En hij zal binnenkort wel verboden worden:
Polo Commercial
En de tweede is helemaal geweldig.
Tis misschien voor sommigen al een bekende, maar hij blijft echt maar dan ook echt de moeite waard
Even een kort verhaaltje, daarna een schitterend filmpje van ruim 4 minuten.
2 vrienden hadden een Honda NTV Race / toer motor met schade in de garage staan.
Met het motorblok van deze machine, een Honda V-twin 650 CC met 65 PK, wilden ze iets leuks gaan doen,
maar ze wisten niet wat.
Menig idee was al naar boven gekomen, maar het was niet wat ze wilden.
Echter plotseling op een dag, zag een van hen op internet een Sulky staan die te koop werd aangeboden.
Een Sulky Bretta welteverstaan !
DIT is een Sulky Bretta:

Dit is het filmpje:
Sulky Test Rit |
|
|
|
|