|
Bitte ein Beat party in the <<0>>
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Zijn er nog meer TA's die naar de Bitte ein Beat party gaan???
Vrijdag 2 november in de <> Arnhem:
Bitte ein Beat party van 22:00 tot 5:00 uur met:
DUMONDE
Tillmann Uhrmacher
Charly Lownoise
Dennis
Kaarten ƒ25,- in de voorverkoop, ƒ35,- aan de deur. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Nope...Arnhem is niet echt om de hoek voor mij... :S |
|
|
| Dj Alpha |
| nee, vrijdag wordt ik dronken gevoerd :D |
|
|
| michiel |
nee nee, deze jongen gaat vrijdag naar judge jules in brighton
later
michiel |
|
|
| Remy D |
Ik ga en heb er heel veel zin in. :D:D:D
Dumonde lijkt me echt SUPER!!! |
|
|
| Henkie_henk |
Had je de thread niet beter "bitte ein beat party in the <<0>>" kunne noemen>??
:)
ik zou vooral gaan voor charlie en dumonde ow en dennis.. want dennis is saampjes met charlie verantwoordelijk voor CD2.. van bitte ein beat.. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ga waarschijnlijk ook...
Lijkt me iig vel super met Dumonde |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Had je de thread niet beter "bitte ein beat party in the <<0>>" kunne noemen>??
|
ja, dat is misschien wel een beter idee, kan jij dit veranderen?? Of kan ik dit zelf ook??
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
ik zou vooral gaan voor charlie en dumonde ow en dennis.. want dennis is saampjes met charlie verantwoordelijk voor CD2.. van bitte ein beat.. |
Van Tillmann Uhrmacher zou ik zo ook niet weten wat ik moet verwachten.. Maar het lijkt me zowieso wel een vette party!! |
|
|
| Flippe |
Vette party!
Die Bitte Ein Beat Cd roelt echt!!!! |
|
|
| mido |
Beetje jammer dat nog steeds de fotoos niet online zijn!
Maar goed ik heb uit betrouwbare bronnen van de BeB Crew dat er vandaag fotowtjus online gaan komen!!!:D :D |
|
|
|
|