return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Bitte ein Beat party in the <<0>>
View this Thread in Original format
Flipper01
Zijn er nog meer TA's die naar de Bitte ein Beat party gaan???

Vrijdag 2 november in de <> Arnhem:

Bitte ein Beat party van 22:00 tot 5:00 uur met:

DUMONDE
Tillmann Uhrmacher
Charly Lownoise
Dennis

Kaarten ƒ25,- in de voorverkoop, ƒ35,- aan de deur.
HiGH_NrG
Nope...Arnhem is niet echt om de hoek voor mij... :S
Dj Alpha
nee, vrijdag wordt ik dronken gevoerd :D
michiel
nee nee, deze jongen gaat vrijdag naar judge jules in brighton

later

michiel
Remy D
Ik ga en heb er heel veel zin in. :D:D:D


Dumonde lijkt me echt SUPER!!!
Henkie_henk
Had je de thread niet beter "bitte ein beat party in the <<0>>" kunne noemen>??

:)

ik zou vooral gaan voor charlie en dumonde ow en dennis.. want dennis is saampjes met charlie verantwoordelijk voor CD2.. van bitte ein beat..
Dr. Kuipers
Ga waarschijnlijk ook...
Lijkt me iig vel super met Dumonde
Flipper01
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Had je de thread niet beter "bitte ein beat party in the <<0>>" kunne noemen>??


ja, dat is misschien wel een beter idee, kan jij dit veranderen?? Of kan ik dit zelf ook??


quote:
Originally posted by Henkie_henk
ik zou vooral gaan voor charlie en dumonde ow en dennis.. want dennis is saampjes met charlie verantwoordelijk voor CD2.. van bitte ein beat..


Van Tillmann Uhrmacher zou ik zo ook niet weten wat ik moet verwachten.. Maar het lijkt me zowieso wel een vette party!!
Flippe
Vette party!

Die Bitte Ein Beat Cd roelt echt!!!!
-TAIS-
Het was wel een lekker feestje!!! Ik heb ff een review geschreven, lees em hier: http://216.40.241.13/featured/trance/cp/

mido
Beetje jammer dat nog steeds de fotoos niet online zijn!

Maar goed ik heb uit betrouwbare bronnen van de BeB Crew dat er vandaag fotowtjus online gaan komen!!!:D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement