|
Vad göra när napster inte finns längre?
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
winmx e inte i närheten av va napster va.. gud kommer ni ihåg? allt fanns ju, ALLT.. suck.. jag vill tex ha ian van dahls nya o audiogalaxy suger..
nån som vet hur man gör? |
|
|
| reveal |
jag har ian van dahls nya
men annars laddar man hem DIRECT CONNECT från www.neo-modus.com och så drar man hem allt man vill :) mp3, långfilmer, musikvideor etc... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
jag har ian van dahls nya
men annars laddar man hem DIRECT CONNECT från www.neo-modus.com och så drar man hem allt man vill :) mp3, långfilmer, musikvideor etc... |
jo men d e svårt o hitta nischade trance grejer på direct-connect.. |
|
|
| reveal |
man blir förvånad över hur mkt man hittar om man bara letar lite...
men vad är det som gör att AG suger? |
|
|
| mindshooter |
AG regerar juh för fan....har hittat nästan allt som jag vill ha där!
Vad är det för fel på deT? |
|
|
| King of Clubs |
Jag trodde oxå att Audio Galaxy var kackigt, men det är helt fel. Man hittar mycket lätare det man söker än på Morpheus eller Direct Connect..
Det enda som är lite synd är att man inte kan se låtlängder.. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Det enda som är lite synd är att man inte kan se låtlängder.. |
Det kan du....det är bara att välja "more exact" eller nånting istället för att välja "Get most popular version".....
Då får du upp en lista på alla olika typer av den låten som finns...inklusive Bitrade och längd...... :) |
|
|
| King of Clubs |
Nice.. Tack för tipset!
En annan sak jag stör mej på är att det inte går att tanka mer än en låt åt gången, eller finns det något coolt trick där också?? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Nice.. Tack för tipset!
En annan sak jag stör mej på är att det inte går att tanka mer än en låt åt gången, eller finns det något coolt trick där också?? |
Hmm jag kan ladda ner filer...har laddat ner upp till 3 på en gång förut..kolla dina inställningar :)
Sen om du inte får ner hela låten så fortsätter den automatiskt nästa gång som nån är online med den versionen. sen kan du också lägga låtar på din "songs to be downloaded" lista....vilket gör att du inte behöver söka på den mer....för så fort nån kommer online med den så laddas den ner :) |
|
|
| x-dream |
Man kan ladda upp till 10 låtar på en gång.....
Beror dock på hur många du har att dela med dig.... |
|
|
| King of Clubs |
Okej, då hajar jag..
Återigen, tack! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by x-dream
Man kan ladda upp till 10 låtar på en gång.....
Beror dock på hur många du har att dela med dig.... |
beror väl snarare på vad man har valt i sina inställningar, 1 är default, men fler (max 10) går att välja |
|
|
|
|