return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Funtastic Vox - 1 Year Birthday Party 27.01.2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
אני שם :)
Huge-A
אז מי מגיע ???

נכון לעכשיו ידוע לי על :

אני אנוכי אדיר - Huge-A
שחר - Shahar
ירון - fusi
ראובן - Silky21
ירון - Sm0keMachine

מי עוד אנשים ???
Shahar
נראה לי יש עוד שבאים למרות שהם לא כתבו פה


  • צח?
  • טלטול+1?
  • סיסי+1?
  • מארק+יגאל?
Huge-A
שחר מי לא רשם כנראה לא מגיע ;)
אבל מה שנכון שכחתי את :
צח - Scorchio
אני אנוכי אדיר - Huge-A
שחר - Shahar
ירון - fusi
ראובן - Silky21
ירון - Sm0keMachine

מי עוד מגיע ???
ובלי לא יודע או חושב.. כי זה סתם זיוני שכל מבחינתי ומיותר לרשום :toothless

שחר תחליט עכשיו ומהר !
או שאתה מביא את האישה
או שאתה מביא את הרכב ;)
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
שחר מי לא רשם כנראה לא מגיע ;)
אבל מה שנכון שכחתי את :
צח - Scorchio
אני אנוכי אדיר - Huge-A
שחר - Shahar
ירון - fusi
ראובן - Silky21
ירון - Sm0keMachine

מי עוד מגיע ???
ובלי לא יודע או חושב.. כי זה סתם זיוני שכל מבחינתי ומיותר לרשום :toothless

שחר תחליט עכשיו ומהר !
או שאתה מביא את האישה
או שאתה מביא את הרכב ;)


טלטול נראה לי דווקא כן מגיע עם בן זוגו

ולא יודע עוד מה עם החברה
ולהפך אחי
אם היא באה אני מביא אוטו :D
SPL
אני מגיע
DjNumShum
האמת שלא הייתי שם בחיים יום חמישי..
זה 23+?

יש בעיה להיכנס או יש לימשהו קומבינות אם אתה 21?
taltul
אני לא שם וזה סופי...

צטער...

העיקר שתהנו!!!

נפגש בשישי ביומולדת של רוני...

דש לטוכנר ובריזמן :)

...נ''ב: חבר שלי גם לא מגיע הוא בכלל בבסיס היום
taltul
quote:
Originally posted by DjNumShum
האמת שלא הייתי שם בחיים יום חמישי..
זה 23+?

יש בעיה להיכנס או יש לימשהו קומבינות אם אתה 21?
אחי מן סתם אכן יש קומבינות אחרת חצי מהאנשים לא היו נכנסים...

???נ'ב: למה אתה מברר דברים ביום האחרון ובשעה הכל כך מאוחרת
DjNumShum
quote:
Originally posted by taltul
אחי מן סתם אכן יש קומבינות אחרת חצי מהאנשים לא היו נכנסים...

???נ'ב: למה אתה מברר דברים ביום האחרון ובשעה הכל כך מאוחרת


האמת שלא תכננתי ללכת
סתם רציתי לדעת איך זה שכלכך הרבה אנשים מפה הולכים לשם ולרוב אין 23

THE_BLUE_DRAGON
ומה אני?
דינוזאור?
:whip:

נתראה היום!
:disbelief
Shahar
איזה מסיבה לפניםםםםםםםםם!!!
מי שלא היה לא יבין איזה טירוף הלך שם!!!

12:00 מגיע למקום מגלה שהולך לקחת זמן עד שהשאר יגיעו
01:00 אדיר צח גיל ראובן רוני אורנה עמית ועוד אחד מגיעים בלי המפריע הראשי - ירון (תרגיש טוב אחי)! עוברים סלקציה בלי בעיה ומגלים בעיות ברשימה...כולם חוץ מאדיר לא רשומים. אדיר כרגיל יוצא מלך מסדר הכל וכולם מקבלים חינם ונכנסים!
אדיר עושה לי סיבוב בחצר שהיום הייתה פתוחה והאנשים שם כבר מרגישים בשמיים. נכנסים פנימה המקום דחוס כמו מסיבה של נקסט ואי אפשר לפספס את השמחה והטירוף שהקהל מרגיש. פתאום אני נזכר שעופר היחצן של נקסט נמצא בווקס והולך לקנות כרטיס לארמין...אדיר מוצא לי אותו סוגרים עניינים ויש כרטיס! חוזרים פנימה וכל כמה דקות דיג'יי אחר עולה
זידן, צ'ופי, איליה, טניה ג'י, אוסי..
02:30 יוצאים לשתות
צח מזרז את כולם ואומר שהפלאשים עולים.
חוזרים ליד העמדה ובסביבות 3 הפלאשים עולים ומנגנים את
Amen
ורמיקס ל
Flashdance
הקהל משתגע והכיף ממשיך!
5:30 חלק מהחברים צריכים ללכת ולצערי המעיל שלי באוטו של עמית אז אני חותך הבית, לא לפני לחיצת יד ופירגון לפלאשים!

SmokeMachine איפה היית אחי חפשתי אותך?

הווקס סגר שנה כמו שצריך הלוואי שימשיכו להפציץ עם מסיבות טובות כאלה!
אדיר מה היינו עושים בלעדייך אההה יתותח?? :D

נראה אותכם היום :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement