| Shahar |
איזה מסיבה לפניםםםםםםםםם!!!
מי שלא היה לא יבין איזה טירוף הלך שם!!!
12:00 מגיע למקום מגלה שהולך לקחת זמן עד שהשאר יגיעו
01:00 אדיר צח גיל ראובן רוני אורנה עמית ועוד אחד מגיעים בלי המפריע הראשי - ירון (תרגיש טוב אחי)! עוברים סלקציה בלי בעיה ומגלים בעיות ברשימה...כולם חוץ מאדיר לא רשומים. אדיר כרגיל יוצא מלך מסדר הכל וכולם מקבלים חינם ונכנסים!
אדיר עושה לי סיבוב בחצר שהיום הייתה פתוחה והאנשים שם כבר מרגישים בשמיים. נכנסים פנימה המקום דחוס כמו מסיבה של נקסט ואי אפשר לפספס את השמחה והטירוף שהקהל מרגיש. פתאום אני נזכר שעופר היחצן של נקסט נמצא בווקס והולך לקנות כרטיס לארמין...אדיר מוצא לי אותו סוגרים עניינים ויש כרטיס! חוזרים פנימה וכל כמה דקות דיג'יי אחר עולה
זידן, צ'ופי, איליה, טניה ג'י, אוסי..
02:30 יוצאים לשתות
צח מזרז את כולם ואומר שהפלאשים עולים.
חוזרים ליד העמדה ובסביבות 3 הפלאשים עולים ומנגנים את
Amen
ורמיקס ל
Flashdance
הקהל משתגע והכיף ממשיך!
5:30 חלק מהחברים צריכים ללכת ולצערי המעיל שלי באוטו של עמית אז אני חותך הבית, לא לפני לחיצת יד ופירגון לפלאשים!
SmokeMachine איפה היית אחי חפשתי אותך?
הווקס סגר שנה כמו שצריך הלוואי שימשיכו להפציץ עם מסיבות טובות כאלה!
אדיר מה היינו עושים בלעדייך אההה יתותח?? :D
נראה אותכם היום :D |
|
|