return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בעיה בפורום
View this Thread in Original format
Shahar
יש לי בימים האחרונים בעיה אנלא יכול ללחוץ על חיוכים או על הכפתורים
[B] [I] [U] http:// @ IMG # PHP List Quote SIZE FONT COLOR
כשאני כותב פוסט

כשאני לוחץ על חיוך זה מקפיץ לי תחלון למעלה
ושאני לוחץ על הכפתורים האחרים זה סתם לא מגיב

זה קורה לעוד מישו?
או מישו יודע למה?
Rising
בטח האנטי וירוס שלך או תוכנה אחרת חוסמת את הסקריפטים..
יש דפדפנים שגם בהם אפשר לחסום סקריפטים.

פשוט תוציא תאופציה הזאת ויסתדר...

אפילו שעדיף ככה שיוציא לך תחשק לכתוב פוסטים :) ;)
DjChook
quote:
Originally posted by Rising
אפילו שעדיף ככה שיוציא לך תחשק לכתוב פוסטים :) ;)


יא בנזונה

בכל מקרה שחר, הבעיה אצלך

תתקין את הדפדפן מחדש מקסימום

ותעשה
DISBALE
להגנות כמו שאורן אמר
Shahar
טוב היה בעיה באקספלורר
הפעלתי ת
ABOUT
פתאום אני רואה לא כתוב בכלל תגירסא
אז ידעתי זה האקספלורר התקנתי מחדש עכשיו עובד

ואורן שום מילה על ההגנות אצלי! :D
יש לי 2 אנטיוירוסים ו 2 פיירוולים שמוגדרים הכי טוב שאפשר ועובדים במקביל בלי בעיה :D

חן תרגיש חופשי לסגור תטרד :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement