|
Til alle bedroom DJ's: Vi du spille ute? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kumar |
| Dette er knall Alex, stå på ! :D |
|
|
| DJ-RED |
| quote: | | I starten vil jeg ikke kjøre på store høytalere, men på aktive monitorer, slik at musikken ikke overdøver alt.. |
Kanskje ingen dum idè... så folk ikke legger merke til trainwrecks :rolleyes: hehehe |
|
|
| DJ AL-X |
Sånn, da har jeg fått lagt ut litt bilder på :
http://www.housefeber.tk
Det nærmer seg 10 februar.. Håper dere tar turen innom for musikk for tørste ører og øl for tørste tunger |
|
|
| moore |
| Ikke mer enn ett par dager igjen nå ;) |
|
|
| TheCarl |
| tøft konsept.. jeg håper det vil bli bra greier |
|
|
| moore |
| Noen som har bilder eller annet spennende å fortelle fra tordagen?;) |
|
|
| DJ AL-X |
Hehe.. sendte deg nylig en mail.. men her er infoen du skulle få:
"Hei.. Change in plans.. Neste Housefeber blir 24 Februar i vinterferien. Kan
du spille da?? Håper det.. skal bruke tiden frem til det med promotering og
flyers.. Tror det skal bli riktig så bra.. Skal også Kameraten din bli med
da??
Jeg har lagt opp bilder og liveset fra forrige gang på www.housefeber.tk "
:) |
|
|
| moore |
| Sviit da.. Mulig jeg er på hyttetur 24. da, men skal se hva vi årner. ;) |
|
|
| DJ Ezzian |
Svaret er på hyttetur da:mad:
men genial greie, klar for ting seinere jeg, la deg til på msn :cool: |
|
|
| moore |
| quote: | Originally posted by DJ Ezzian
Svaret er på hyttetur da:mad:
men genial greie, klar for ting seinere jeg, la deg til på msn :cool: |
^^ Hyttetur på meg og, så jeg får ikke vært med denne gangen.. ;) Det blir nok bra. |
|
|
| DJ AL-X |

På torsdag det klart for 2. omgang av "Housefeber"
Sted: "Feber", Pilestredet 9 (Mellom Tinghuset & Grensen)
Bedroom DJ's som kaster seg ut i ilden denne gangen er:
19:00 - 20:00 DJ Charlie (Funky Grooves)
20:00 - 21:00 Exaudio (Deephouse)
21:00 - 22:00 Daily (Funky House)
22:00 - 23:00 DJ Pheeling (French House)
23:00 - 24:00 DJ Chris (Breaks / Trance)
24:00 - 01:00 Tom Mauno (Prog House)
01:00 - 02:00 DJ Palm (Trance)
02:00 - 03:00 DJ Zama (Prog House)
Det hadde vært utrolig gøy om dette konseptet kunne fortsette en stund, men det krever at noen er der for å høre på. Derfor blir denne omgang en sjekk på om housefeber er leveverdig eller ikke.. Defor håper jeg, de av dere som kan, tar turen nedom og hygger dere :)
Bilder og livesets fra forrige gang finnes på http://www.housefeber.tk
Peace Through Beats
-Alex |
|
|
|
|