|
לאן ללכת?
|
View this Thread in Original format
| ZiroCool |
מישהו יכול להציע לי מסיבת האוס פרוגרסיב / קלאב טראנס טובה בארץ בזמן הקרוב (אוליי היום !!)??
ביום שישי לפני שבועיים הייתי ב-TLV בהפקה של NEXT.
הופיע על הסט אלון הלפרין אבל המוסיקה שלו הייתה על הפנים.. ממש דיפ האוס חלש. ידוע לכם על מסיבה טובה עם מוסיקה קצת יותר עצבנית..?
אם אני לא ימצא אני כנראה יילך היום עוד פעם ל-NEXT ב-TLV.
יהל מתקלט אז אני מאמין שיהיה פרוגרסיב טראנס.
מישהו גם שמע על ה"מימד החמישי" (מחר - אפטר)? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by ZiroCool
מישהו יכול להציע לי מסיבת האוס פרוגרסיב / קלאב טראנס טובה בארץ בזמן הקרוב (אוליי היום !!)??
ביום שישי לפני שבועיים הייתי ב-TLV בהפקה של NEXT.
הופיע על הסט אלון הלפרין אבל המוסיקה שלו הייתה על הפנים.. ממש דיפ האוס חלש. ידוע לכם על מסיבה טובה עם מוסיקה קצת יותר עצבנית..?
אם אני לא ימצא אני כנראה יילך היום עוד פעם ל-NEXT ב-TLV.
יהל מתקלט אז אני מאמין שיהיה פרוגרסיב טראנס.
מישהו גם שמע על ה"מימד החמישי" (מחר - אפטר)? |
בקשר לסטייל של הלפרין
הייתי ביוהן והוא ניגן דווקא דברים חזקים
Fancy Fair 2004 (E-Craig Mix)
Back To Earth בגירסא לא מוכרת אבל בת זונה
קלאב טראנס וטק טראק לפנים
והמימד החמישי בנמל
אני רק זוכר שהיו עושים שם מסיבות נוער שנה שעברה |
|
|
| ZiroCool |
| quote: |
Fancy Fair 2004 (E-Craig Mix)
Back To Earth בגירסא לא מוכרת אבל בת זונה
|
הלוואי והיה את הטראקים האלה.
אני יודע שהמימד זה נוער בדרך כלל.
אבל מחר עומד להיות שם אפטר לגילאי 20+.
צ'ופי מתקלט! לא שמעתי אותו מאז ההאנגר 11..... חח
בכל מקרה שווה לנסות וזה אפטר בשבת אז בכלל שבירת שיגרה.
מה בקשר להיום? |
|
|
| Black Dragon |
| Choopie tomorrow :) i forgot to post it here |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
Choopie tomorrow :) i forgot to post it here |
במימד?? |
|
|
| ZiroCool |
כן
מחר המסיבה מ-16:00 עד 24:00
מה אתם עושים היום ?? |
|
|
| Shahar |
| איפה הלכת בסוף זירוקול? |
|
|
|
|