return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
לאן ללכת?
View this Thread in Original format
ZiroCool
מישהו יכול להציע לי מסיבת האוס פרוגרסיב / קלאב טראנס טובה בארץ בזמן הקרוב (אוליי היום !!)??
ביום שישי לפני שבועיים הייתי ב-TLV בהפקה של NEXT.
הופיע על הסט אלון הלפרין אבל המוסיקה שלו הייתה על הפנים.. ממש דיפ האוס חלש. ידוע לכם על מסיבה טובה עם מוסיקה קצת יותר עצבנית..?

אם אני לא ימצא אני כנראה יילך היום עוד פעם ל-NEXT ב-TLV.
יהל מתקלט אז אני מאמין שיהיה פרוגרסיב טראנס.

מישהו גם שמע על ה"מימד החמישי" (מחר - אפטר)?
Shahar
quote:
Originally posted by ZiroCool
מישהו יכול להציע לי מסיבת האוס פרוגרסיב / קלאב טראנס טובה בארץ בזמן הקרוב (אוליי היום !!)??
ביום שישי לפני שבועיים הייתי ב-TLV בהפקה של NEXT.
הופיע על הסט אלון הלפרין אבל המוסיקה שלו הייתה על הפנים.. ממש דיפ האוס חלש. ידוע לכם על מסיבה טובה עם מוסיקה קצת יותר עצבנית..?

אם אני לא ימצא אני כנראה יילך היום עוד פעם ל-NEXT ב-TLV.
יהל מתקלט אז אני מאמין שיהיה פרוגרסיב טראנס.

מישהו גם שמע על ה"מימד החמישי" (מחר - אפטר)?


בקשר לסטייל של הלפרין
הייתי ביוהן והוא ניגן דווקא דברים חזקים
Fancy Fair 2004 (E-Craig Mix)
Back To Earth בגירסא לא מוכרת אבל בת זונה
קלאב טראנס וטק טראק לפנים

והמימד החמישי בנמל
אני רק זוכר שהיו עושים שם מסיבות נוער שנה שעברה
ZiroCool
quote:

Fancy Fair 2004 (E-Craig Mix)
Back To Earth בגירסא לא מוכרת אבל בת זונה



הלוואי והיה את הטראקים האלה.

אני יודע שהמימד זה נוער בדרך כלל.
אבל מחר עומד להיות שם אפטר לגילאי 20+.
צ'ופי מתקלט! לא שמעתי אותו מאז ההאנגר 11..... חח
בכל מקרה שווה לנסות וזה אפטר בשבת אז בכלל שבירת שיגרה.

מה בקשר להיום?
Black Dragon
Choopie tomorrow :) i forgot to post it here
Shahar
quote:
Originally posted by Black Dragon
Choopie tomorrow :) i forgot to post it here


במימד??
ZiroCool
כן
מחר המסיבה מ-16:00 עד 24:00

מה אתם עושים היום ??
eran
אם זה מעניין אותך, יש היום רייב טכנו.
פרטים ב:
http://www.geocities.com/giladnissan/event.html
Shahar
איפה הלכת בסוף זירוקול?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement