|
Trance Reviews - Januari/Februari 2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hammer & Bennett - Language
Stevige progtrance, die basslijn doet het 'm voor mij. Ei draaide 'm gisteren nog op de DMCX-party, live klinkt het heel vet. Het nummer was nog vetter geweest zonder de typische progtrance-belletjes in het midden van het nummer.
8/10 |
De Santiago Niño remix is retevet :D |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Pumaz
De Santiago Niño remix is retevet :D |
Die mening moet ik toch wel even met je delen, is echt :eyes: :crazy: :eyespop: ,RRRRRR :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
De Santiago Niño remix is retevet :D |
moet die nog es checken.. het origineel valt goed mee, afgezien van de typische mcprog tjingel tjangel. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
moet die nog es checken.. het origineel valt goed mee, afgezien van de typische mcprog tjingel tjangel. |
Zoals altijd bij Santiago draait het allemaal om de basslijn :cool: |
|
|
| Phortastic |
* Mirco De Govia and Ronski Speed - Asarja (Mirco De Govia Mix)
Not bad, not bad at all, typisch uplifting nummertje, met veel melodie zoals we van Mirco gewoon zijn. Niet zen sterkste nummer, maar zeker ni slecht. 7.5/10
* Mirco De Govia and Ronski Speed - Asarja (Ronski Speed Mix)
Klink nagenoeg hetzelfde, alleen vind ik Mirco's mix toch iets beter, Mirco weet meer emotie te creëren in zen mix imo.
Het gedeelte na de break vind ik bij Mirco beter. 6/10
* Fractal Structure - Natural Signs
follow-up to lost sequence. Is niet slecht vind ik. Vooral de 2de break na ongeveer 6 min vind ik wel nice. Maar klinkt wat te standaard, hebben we al veel te vaak gehoord zo een tracks. 6.5/10
* Fractal Structure - A Feeling To Remember
B-kant is de beste vind ik, lekker driving trance trackje. Zeer nice, bassline is goed, nice melodie. 7.5/10
Al bij al wel lang ni zo goed als Lost sequence...
Als zen volgende release ook niet al te speciaal is, is het een 1dagsvlieg vrees ik :sadgreen: |
|
|
| CygnusX |
Solarstone - Eastern Sea
Superkippenvelnummer! :) Combineer het zomerse gevoel van '7 Cities' met de catchyness van 'Solarcoaster' en je hebt 'Eastern Sea'. Solarstone is terug op hun oude topniveau met dit nummer. Vorige week had ik van iemand een sample gekregen en ondertussen is het nummer dus uitgelekt en staat het al massaal op dc-hubs en mp3-websites (wat spijtig is eigenlijk omdat een officiële release nog niet in zicht is).
9/10 en voorlopig mijn nummer 1 van 2005
Edit/Correctie : Ik zie net dat er in New Releases een thread over is gemaakt en dat Greenwave het deze avond in zijn radioshow gedraaid heeft. Je kan die set downloaden in de tracklistthread.
Edit : Sample |
|
|
| Freezel |
| Phortastic: Ik vind de nieuwe nummers van Fractal Structure ook goed :) Tis gelukkig anders dan Lost Sequence. Je ziet veel producers die doorgaan op een dezelfde sound, wat na een tijd saai kan worden, heeft deze belg gelukkig niet gedaan ;) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Freezel
Phortastic: Ik vind de nieuwe nummers van Fractal Structure ook goed :) Tis gelukkig anders dan Lost Sequence. Je ziet veel producers die doorgaan op een dezelfde sound, wat na een tijd saai kan worden, heeft deze belg gelukkig niet gedaan ;) |
Natural Signs begin ik steeds beter en beter te vinden. Die b-kant heb ik nog niet gehoord. |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Natural Signs begin ik steeds beter en beter te vinden. Die b-kant heb ik nog niet gehoord. |
Natural Signs owned... just gekocht op Beatport :cool:
Vind ik stukken beter dan Lost Sequence (vond ik maar niets eigenlijk :rolleyes: ) |
|
|
| Phortastic |
* Alucard Presents the 49th Line - Blue on Blue (Octagens' Solid Dub / Hydroids' Dream Mix)
Dit is Disc 2 van blue on blue. Op disc 1 komt de original mix met nog een paar remixen waaronder een Espen Mix en een George Hales mix.
Octagens' Dub: pumping trance stormer! Wat een energie, i like it :eyes:
Octagen is een van de weinige trance producers die me toch nog regelmatig aanspreekt.
B-kant dan: hier hoor je voor het eerst de vocals van Jennifer Grimm, en ik moet zeggen die zijn zeer nice! Dit is een zeer laid-back trance remixje van Hydroid, maar tegelijkertijd ook zeer uplifting. Kvond de A-kant al niet slecht, maar dit ownt de A-kant toch wel. Heerlijke trance! :crazy:
Ik ben zeer benieuwd naar de Original mix van Alucard... Tot dan is deze Hydroid remix zeker de moeite! |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Phortastic
* Alucard Presents the 49th Line - Blue on Blue (Octagens' Solid Dub / Hydroids' Dream Mix)
Dit is Disc 2 van blue on blue. Op disc 1 komt de original mix met nog een paar remixen waaronder een Espen Mix en een George Hales mix.
Octagens' Dub: pumping trance stormer! Wat een energie, i like it :eyes:
Octagen is een van de weinige trance producers die me toch nog regelmatig aanspreekt.
B-kant dan: hier hoor je voor het eerst de vocals van Jennifer Grimm, en ik moet zeggen die zijn zeer nice! Dit is een zeer laid-back trance remixje van Hydroid, maar tegelijkertijd ook zeer uplifting. Kvond de A-kant al niet slecht, maar dit ownt de A-kant toch wel. Heerlijke trance! :crazy:
Ik ben zeer benieuwd naar de Original mix van Alucard... Tot dan is deze Hydroid remix zeker de moeite! |
Die wou ik hier ook nog toevoegen vandaag, voorlopig heb ik enkel de Hydroid Remix gehoord en die is inderdaad heerlijk :) |
|
|
| Phortastic |
* Saltwater - Serenity (Alphazone Remix / Tom Porcell Remix)
Uit op Zenith Records soon.
A-kant: gelijkaardig met hun remix van The Legacy, maar het doet me toch veel minder. Klinkt te standaard, te voorspelbaar, melodie vind ik ook niet geweldig, bassline ook niet. No way near hun remix van the legacy...
Of deze stijl van trance zegt me niet meer zoveel als toen in 2003, dat kan ook. Alhoewel ik hun remix van The Legacy nog steeds bom vind!
B-kant: heel andere opbouw dan de alphazone remix. Deze mix ligt me veel beter dan de alphazone mix. Porcell laat de melodie beter tot zen recht komen, waardoor het me meer raakt. Het is ook een iets minder harde versie van Serenity.
Porcell remix > Alphazone remix. |
|
|
|
|