|
Twisted.
|
View this Thread in Original format
| rellivisit |
De nieuwe clip van Svenson & Gielen is uit! Twisted en wie is de hoofdrolspeler: JAWEL: DE ENIGE ECHTE RELLI!!! Ga wel ff imagegeld eisen van Gielen denk ik :toothless Wat vinden we van de clip?
p.s. don't ever take me serious! |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Ik hebbum nog niet gezien,
als ik um gezien heb, zal ik wel ff stemmen,
Wat vind je zelf van de clip??
Greetz RubDub |
|
|
| Optimus Trance |
Ik heb m nog nite eens gezien:D:D:D
Hoezo hoofdrolspeler?? sta je erin te springnichten Relli?:p
Naja, ik zal m alleen kijken omdat jij erin zit RRelli:D:D:D |
|
|
| TranceFool |
| Kheb em ook nog niet gezien, ben benieuwd :) |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Ik heb m nog nite eens gezien:D:D:D
Hoezo hoofdrolspeler?? sta je erin te springnichten Relli?:p
Naja, ik zal m alleen kijken omdat jij erin zit RRelli:D:D:D |
Ik sta DJ DON te roepen. Moet ie eens weten. Word ik er meteen uitgeknipt. Op z'n don verleden issie nie zo trots namelijk. :toothless |
|
|
| Dj Alpha |
| Ik mis een antwoord, ik heb de clip nog nie gezien! |
|
|
| Henkie_henk |
kut-klip
tis alleen leuk doordat hier werd gepost dat iedereen bij die rooiie loper boe riep..
voor de rest is het nummer ook weer zwaar verneukt zeg.. man man..
energy mix ownd zwaar.. en dan komt er zon niet opbouwend nou ja lama... |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
kut-klip
tis alleen leuk doordat hier werd gepost dat iedereen bij die rooiie loper boe riep..
voor de rest is het nummer ook weer zwaar verneukt zeg.. man man..
energy mix ownd zwaar.. en dan komt er zon niet opbouwend nou ja lama... |
clip nognie gezien, maar nummer vind'k idd heeeeel slecht, echt heeeeeeeel slecht, vreselijk simpel en 'n hele vreemde opbouw |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ik vind het nummer ook niet echt top.
Alleen de Energy Mix is wel geinig, beetj eentonig nummer verder,
Maar heb de clip nog niet gezien.
Ik neem aan dat ie opgenomen is op de afgelopen Trance Energy???
waar heb je hem trouwens gezien dan... (TMF, MTV, THE BOX?) |
|
|
| Flippe |
| Ik heb de clip nog niet gezien, dus kan niet oordelen :) |
|
|
| LowRider |
| ben het niet eens met ook maar 1 van deze antwoorden dusz...:D maja kheb de klip ook nog nie gezein |
|
|
| Blik |
| cool dat je erin zit, maar ik heb hem nog niet gezien, dus ff geduld :) |
|
|
|
|