return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
כולם לתת כבוד רב לאחד משלנו..
View this Thread in Original format
TheHunter
כולכם בטח שמעתם כבר על איתי שטיינברג
AKA
Hydroid
שכמה אנשים בפורום העולמי פה הגדירו אותו גאון ואני מצדיק אותם:)

בכול מקרה, הרימיקס הראשון של איתי כבר ניתן להזמנה ב
Pre Order!
לא יודע מה איתכם, אני מתכנן לקנות ולתת כבוד! :whip:

להזמנה!
UltraWave
quote:
Originally posted by TheHunter
כולכם בטח שמעתם כבר על איתי שטיינברג
AKA
Hydroid
שכמה אנשים בפורום העולמי פה הגדירו אותו גאון ואני מצדיק אותם:)

בכול מקרה, הרימיקס הראשון של איתי כבר ניתן להזמנה ב
Pre Order!
לא יודע מה איתכם, אני מתכנן לקנות ולתת כבוד! :whip:

להזמנה!


:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

כבר???? פשש יפה חחחח לא ידעתי בכלל....בטח גם הברן פרוף וסאטיבה אני יבדוק
cluBBer
איזה סרט מטורף
Star
באמת אני חושב שאיתי הוא אחד היוצרים היותר מוכשרים שקיימים במדינה שלנו
ולא חסר לו הערכה בחו"ל
אני מאוד שמח לעבוד איתו הוא אחד היוצרים המעולים והמוכשרים שיש
הויניל שיצא בסומטיק זה אחד הוינילים המדהימים שתשמעו

בנוסף
איתי יככב בדיסק החדש של מרקוס שולץ שיצא ממש ממש ממש בקרוב
דיסק כפול 24 קטעים
הקטע הפותח יהיה
Hydroid - Blue Tubes

Armada:eyes: :sadgreen: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
UltraWave
quote:
Originally posted by Star
באמת אני חושב שאיתי הוא אחד היוצרים היותר מוכשרים שקיימים במדינה שלנו
ולא חסר לו הערכה בחו"ל
אני מאוד שמח לעבוד איתו הוא אחד היוצרים המעולים והמוכשרים שיש
הויניל שיצא בסומטיק זה אחד הוינילים המדהימים שתשמעו

בנוסף
איתי יככב בדיסק החדש של מרקוס שולץ שיצא ממש ממש ממש בקרוב
דיסק כפול 24 קטעים
הקטע הפותח יהיה
Hydroid - Blue Tubes

Armada:eyes: :sadgreen: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:


:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

אוהב אותך!
ROBERTO
איתי יא מטורף אחד אללה שיהיה בהצלחה בעתיד :D
Flotser
כבוד !...

עוד לא יצא לי לשמוע קטע שלך האמת
:p

אבל שיהיה המון בהצלחה!
אני אשתדל להקשיב בקרוב
UltraWave
תודה אנשים כיף לראות כזאת תמיכה!!!!!

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
UltraWave
quote:
Originally posted by Flotser
כבוד !...

עוד לא יצא לי לשמוע קטע שלך האמת
:p

אבל שיהיה המון בהצלחה!
אני אשתדל להקשיב בקרוב


אתה יכול לשמוע באתר של סומטיק.......:toothless :toothless
THE_BLUE_DRAGON
מזל טוב!!!
(צריך להמציא שתי מילים אחרות כבר נמעס להגיד זאת כל יום חחח)

שיהיה בהרבה הצלחה במשך הדרך!
אני גם אשמח לשמוע משהו מבית יוצרך!

תביא קישור לאתר.
:disbelief

UltraWave
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מזל טוב!!!
(צריך להמציא שתי מילים אחרות כבר נמעס להגיד זאת כל יום חחח)

שיהיה בהרבה הצלחה במשך הדרך!
אני גם אשמח לשמוע משהו מבית יוצרך!

תביא קישור לאתר.
:disbelief


www.somaticsense.com

רק קחו בחשבון שאלו קטעים מראש השנה....מאז השתפרתי בהרבה רמות הוויניל השני יכלול קטע דיי חדש

Hydroid - Pacifica

הוא הרבה יותר טוב אתם כבר תשמעו ;) ;)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by UltraWave
www.somaticsense.com

רק קחו בחשבון שאלו קטעים מראש השנה....מאז השתפרתי בהרבה רמות הוויניל השני יכלול קטע דיי חדש

Hydroid - Pacifica

הוא הרבה יותר טוב אתם כבר תשמעו ;) ;)


תמשיך ככה איתי
טוב לדעת שגם ישראל שותפה לזרם האדיר של אמנים צעירים וחדשים שמגיחים אל הסצינה בשנים האחרונות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement