|
Weekend 28 - 29 - 30/01/05 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
kai is sexy :o :p |
:sadgreen: |
|
|
| pooley |
Invasion?
on topic
zaterdag Illusion \o/
Nog is lekker laat maken. |
|
|
| Kaidreas |
woaaaaaaaaa die foto's (die gaan me heel men leven nog achtervolgen) ... denkt terug aan tiger zen geile praat hierover :D... horror :nervous:
Update
Vrijdag: Highstreeeeeeeet... joy, is dat ff lang geleden
zaterdag: personeelsfeest :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
typerend dat het zo'n een 10 jaar oude track is als achtergrond, innovatie werkt hier duidelijk niet |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by djcresto
typerend dat het zo'n een 10 jaar oude track is als achtergrond, innovatie werkt hier duidelijk niet |
Ghost begon daar verleden jaar mee, en heel het publiek begon te hakken en werd zot :nervous: , nadat ze een uur stil sonden tijdens Bossi (Cosmic Gate). Toen maar snel naar huis gegaan. |
|
|
| pooley |
Whehe da lieke, gaan gaaan !
Mja das ne vrijdag, normaal gingen wij ook ma kmoet werken de zaterdag :/
Maja de lineup lijkt me ok-ish.
Tgaat er wel lekker hard aan toegaan. |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ghost begon daar verleden jaar mee, en heel het publiek begon te hakken en werd zot :nervous: , nadat ze een uur stil sonden tijdens Bossi (Cosmic Gate). Toen maar snel naar huis gegaan. |
was vroeger natuurlijk ook een hardcore versie van,Thunderdome 15 als ik mij niet vergis, was iets vetter dan dit maar toch, toen luisterde ik daar nog naar |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Buoyant
was vroeger natuurlijk ook een hardcore versie van,Thunderdome 15 als ik mij niet vergis, was iets vetter dan dit maar toch, toen luisterde ik daar nog naar |
Waar is den tijd da ik met m'n Nike Air Maxkes en mijn Australian-vestje rondliep... En Club X was the place to be :p |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Xilver
Waar is den tijd da ik met m'n Nike Air Maxkes en mijn Australian-vestje rondliep... En Club X was the place to be :p |
:eyes:
lang lang geleden hoop ik ;)
mijn weekend: vrijdag taekwondo'ke doen en dan geen idee, zaterdag wss Kokorico en zondag naar de Adventure Affair en ons moeke hare verjaardag :happy2: |
|
|
| Xilver |
| Kheb er nog foto's van. Khad zo'n schoon geblondeerd janettecoupke ook :p Zal straks thuis eentje posten, zit nu op 't werk :) |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kheb er nog foto's van. Khad zo'n schoon geblondeerd janettecoupke ook :p Zal straks thuis eentje posten, zit nu op 't werk :) |
zeker doen ... :D |
|
|
|
|