return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Weekend 28 - 29 - 30/01/05 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Zehra
kai is sexy :o :p

:sadgreen:
pooley
Invasion?


on topic

zaterdag Illusion \o/
Nog is lekker laat maken.
Aurélie
quote:
Originally posted by pooley
Invasion?

http://www.invasion014.com/ , maar ik zou uw speakers wel uittzetten

:nervous:
Kaidreas
woaaaaaaaaa die foto's (die gaan me heel men leven nog achtervolgen) ... denkt terug aan tiger zen geile praat hierover :D... horror :nervous:



Update

Vrijdag: Highstreeeeeeeet... joy, is dat ff lang geleden
zaterdag: personeelsfeest :rolleyes:
djcresto
quote:
Originally posted by Aurélie
http://www.invasion014.com/ , maar ik zou uw speakers wel uittzetten

:nervous:


typerend dat het zo'n een 10 jaar oude track is als achtergrond, innovatie werkt hier duidelijk niet
MikeVee
quote:
Originally posted by djcresto
typerend dat het zo'n een 10 jaar oude track is als achtergrond, innovatie werkt hier duidelijk niet


Ghost begon daar verleden jaar mee, en heel het publiek begon te hakken en werd zot :nervous: , nadat ze een uur stil sonden tijdens Bossi (Cosmic Gate). Toen maar snel naar huis gegaan.
pooley
quote:
Originally posted by Aurélie
http://www.invasion014.com/ , maar ik zou uw speakers wel uittzetten

:nervous:


Whehe da lieke, gaan gaaan !
Mja das ne vrijdag, normaal gingen wij ook ma kmoet werken de zaterdag :/

Maja de lineup lijkt me ok-ish.
Tgaat er wel lekker hard aan toegaan.
Buoyant
quote:
Originally posted by MikeVee
Ghost begon daar verleden jaar mee, en heel het publiek begon te hakken en werd zot :nervous: , nadat ze een uur stil sonden tijdens Bossi (Cosmic Gate). Toen maar snel naar huis gegaan.



was vroeger natuurlijk ook een hardcore versie van,Thunderdome 15 als ik mij niet vergis, was iets vetter dan dit maar toch, toen luisterde ik daar nog naar
Xilver
quote:
Originally posted by Buoyant
was vroeger natuurlijk ook een hardcore versie van,Thunderdome 15 als ik mij niet vergis, was iets vetter dan dit maar toch, toen luisterde ik daar nog naar


Waar is den tijd da ik met m'n Nike Air Maxkes en mijn Australian-vestje rondliep... En Club X was the place to be :p
Kelly*
quote:
Originally posted by Xilver
Waar is den tijd da ik met m'n Nike Air Maxkes en mijn Australian-vestje rondliep... En Club X was the place to be :p


:eyes:
lang lang geleden hoop ik ;)


mijn weekend: vrijdag taekwondo'ke doen en dan geen idee, zaterdag wss Kokorico en zondag naar de Adventure Affair en ons moeke hare verjaardag :happy2:

Xilver
Kheb er nog foto's van. Khad zo'n schoon geblondeerd janettecoupke ook :p Zal straks thuis eentje posten, zit nu op 't werk :)
Kelly*
quote:
Originally posted by Xilver
Kheb er nog foto's van. Khad zo'n schoon geblondeerd janettecoupke ook :p Zal straks thuis eentje posten, zit nu op 't werk :)


zeker doen ... :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement