|
X-Dream & Human Blue
|
View this Thread in Original format
| lonne |
Hej allihopa, var längesedan det var en fest där linan föll mig i smaken. Det beror till största del på att jag har blivit väldigt selektiv vad det gäller namn/akter.
Denna gången fick jag dock ett stort leende på läpparna!
Här kommer infon...
Moonflower Productions Presenterar:
"Electroscopic CD Release"
Datum: 2005-03-05
Arrangör: Moonflower Productions
Tid: 21:00 - 05:00 Fullständiga rättigheter
Plats: Snart
Stad: Stockholm
Pris: Snart
Ålder: 18
Live:
X-Dream (G+, Solstice, Tyskland)
Human Blue (Spiral Trax, Moonflower)
Dj's
Tsekas (Moonflower, G+ Stockholm)
Tony Comanti aka Faceless (Moonflower, Kalimax)
flera dj's kommer
5 Mars firas Moonflower Productions andra CD release. Kungarna X-Dream är tillbaka i Stockholm efter deras otroliga live-set på "Biogate" förra året.
Ni som har hört X-Dream's nya ablum
"We Interface" vet vad som väntas.
Lokalen är godkänd för nästan upp till 1000 personer!! |
|
|
| X-scream |
äh, jag vill ha X-dream årgång 96 :p
Men Human Blue hade vart trevligt o se... |
|
|
| RebeL9 |
ooooooo!!! satan att man är i Skottland då.
Human Blue - en av mina absoluta favoritproducenter, honom vill man inte missa för fem öer :)
DAMN!
Ni som har chansen - missa inte detta :D |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by RebeL9
ooooooo!!! satan att man är i Skottland då.
Human Blue - en av mina absoluta favoritproducenter, honom vill man inte missa för fem öer :)
DAMN!
Ni som har chansen - missa inte detta :D |
Vad händer i Skottland mannen? |
|
|
| RebeL9 |
| ska plugga historia i Skottland i ett halvår :) |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by RebeL9
ska plugga historia i Skottland i ett halvår :) |
Jo, jag tackar =) Du får ha det så trevligt, du har möjligtvis ingen chill mix du vill slänga upp innan du åker?:) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by lonne
Jo, jag tackar =) Du får ha det så trevligt, du har möjligtvis ingen chill mix du vill slänga upp innan du åker?:) |
har planerat på nästa mix i några månader. den blir mycket het kan jag lova ;) |
|
|
| Smekbar |
| ser riktigt najs ut... kommer helt klart försöka ta mig dit... X-dream äger ju något otroligt så det lär bli kalas. Får ta o lyssna in mig lite på Human Blue, har ingen koll på dem alls känns det som... |
|
|
| AC. |
Bara jag som lyckades fastna för X-dream - The Frog?
Den låten spelades åtminstonde rätt het ett par sommrar sedan hemma hos mig ;) |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by AC.
Bara jag som lyckades fastna för X-dream - The Frog?
Den låten spelades åtminstonde rätt het ett par sommrar sedan hemma hos mig ;) |
Haha! The Frog är ju störtskön! Kväkanden i takt. ;) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Smekbar
ser riktigt najs ut... kommer helt klart försöka ta mig dit... X-dream äger ju något otroligt så det lär bli kalas. Får ta o lyssna in mig lite på Human Blue, har ingen koll på dem alls känns det som... |
det är en han :)
Dag Wallin heter han och är en musiklärare från Göteborg. Legat på Spiral Trax sedan 1997. Kolla in hans album Electric Roundabout och Electrolüx. Det förstnämnda är i mitt tycke en av de bästa skivor som släppts. En fantastisk blandning av varm musik.
Kolla även in hans senaste låt Evolution. Tung och tribalistisk :D |
|
|
|
|