|
רוצים לשלוח לחבר טראק אבל לא מצליחים?
|
View this Thread in Original format
| IS-TrancE LoveR |
רוצים לשלוח לחבר טראק אבל לא מצליחים?
הנה אתר שאלו תעלו את השיר שאתם רוצים לשלוח לו.
בחינם! בלי רישום!
http://s2.yousendit.com |
|
|
| Star |
| יש לך איזה שהו קשר לאתר הזה ? |
|
|
| IS-TrancE LoveR |
אה ואללה שלא תחשבו שאני מפרסם פה איזה אתר שלי.
לא אין לי קשר לאתר הזה.
רק רציתי לעזור לאנשים פה. |
|
|
| Flotser |
אחי...
ברוך הבא,
אני מיכאל!...
רק כמה דברים...
למה אתה ישר פותח 3 נושאים ????
ולמה אתה פותח נושא כל כך לא חשוב...
? |
|
|
| IS-TrancE LoveR |
נושא לא חושב?
ואפשר לחשוב 3 דיונים...
מלא אם הדיונים היו כהצפה אבל הם לא... |
|
|
| Rising |
תודה על הרצון הטוב.
*closed* :o |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Rising
תודה על הרצון הטוב.
*closed* :o |
+1 !!! |
|
|
| skelz |
אם כבר.. אז כבר..
+1!! :> |
|
|
| dan_yarok!! |
| חחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by IS-TrancE LoveR
נושא לא חושב?
ואפשר לחשוב 3 דיונים...
מלא אם הדיונים היו כהצפה אבל הם לא... |
ברוך הבא כפרה
שמע
בשביל לשמור על המקום מסודר ושיתמקד במוזיקה (ואם אפשר אז אלקטרונית) חשוב לא לפתוח סתם טרדים
טרד יפה עם רצון טוב אבל וואלה לא מתאים
אם היית רואה מישו שצריך מקום לעלות אליו היית יכול להגיד לו..
או לשים את זה בטרד מחשבים:
http://www.tranceaddict.com/forums/...%E7%F9%E1%E9%ED
והאתר שהוא הביא לא שלו או משו
אני מכירתו מזמן |
|
|
|
|