return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
רוצים לשלוח לחבר טראק אבל לא מצליחים?
View this Thread in Original format
IS-TrancE LoveR
רוצים לשלוח לחבר טראק אבל לא מצליחים?
הנה אתר שאלו תעלו את השיר שאתם רוצים לשלוח לו.
בחינם! בלי רישום!

http://s2.yousendit.com
Star
יש לך איזה שהו קשר לאתר הזה ?
IS-TrancE LoveR
אה ואללה שלא תחשבו שאני מפרסם פה איזה אתר שלי.
לא אין לי קשר לאתר הזה.
רק רציתי לעזור לאנשים פה.
Flotser
אחי...

ברוך הבא,
אני מיכאל!...

רק כמה דברים...

למה אתה ישר פותח 3 נושאים ????
ולמה אתה פותח נושא כל כך לא חשוב...
?
IS-TrancE LoveR
נושא לא חושב?
ואפשר לחשוב 3 דיונים...
מלא אם הדיונים היו כהצפה אבל הם לא...
Rising
תודה על הרצון הטוב.

*closed* :o
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Rising
תודה על הרצון הטוב.

*closed* :o


+1 !!!
skelz
אם כבר.. אז כבר..

+1!! :>
dan_yarok!!
חחחחחחחחחחחחח
Shahar
quote:
Originally posted by IS-TrancE LoveR
נושא לא חושב?
ואפשר לחשוב 3 דיונים...
מלא אם הדיונים היו כהצפה אבל הם לא...


ברוך הבא כפרה
שמע
בשביל לשמור על המקום מסודר ושיתמקד במוזיקה (ואם אפשר אז אלקטרונית) חשוב לא לפתוח סתם טרדים
טרד יפה עם רצון טוב אבל וואלה לא מתאים
אם היית רואה מישו שצריך מקום לעלות אליו היית יכול להגיד לו..
או לשים את זה בטרד מחשבים:

http://www.tranceaddict.com/forums/...%E7%F9%E1%E9%ED

והאתר שהוא הביא לא שלו או משו
אני מכירתו מזמן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement