return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תחנות רדיו עם הטראקים הכי חמים!
View this Thread in Original format
IS-TrancE LoveR
הנה תחנות רדיו אינטרנט עם הטראקים הכי חמים וחדשים בעולם!

http://planet.nana.co.il/nimnya/radioint.zip

תחנה
1)hard trance לכבדים שבינינו! מידי פעם יש לייב סט
2)טכנו
3)vocal trance
4)פסיכודלי כבד..... לפעמיים יש סטים ולרוב אלבומים של יוצרים תותחים
5)גואה ופסיכודלי - לשאנטים שבינינו
6)פוגרסיב טראנס - אני לא אוהב את זה אבל אולי יש מי שכן
7)סטים של יוצרים וDJ מהטופ בעולם.

70 אחוז מהטראקים שיש לי על המחשב הבאתי משם! למה התחנות האלה גם מראות
את השמות של הטראקים וזה מה שטוב בהם!

תהנו
markfeldman
חחחחחחחח

ברור !

DI FM
YAEL2107
חחחח מארק מה עם אלעד?
Shahar
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=5

תגיבו פה :)
markfeldman
quote:
חחחח מארק מה עם אלעד?


אלעד ?!?!?

אלעד זנח אותנו....
YAEL2107
חחחחח צודק לא נשכח ולא נסלח....
חחחח סתם איך אפשר לא לסלוח לו הוא כזה חמוד...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YAEL2107
חחחחח צודק לא נשכח ולא נסלח....
חחחח סתם איך אפשר לא לסלוח לו הוא כזה חמוד...


לא ידעתי שלאשתו קוראים יעל....:rolleyes:
DjChook
לא סגרתי את זה !?
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
לא סגרתי את זה !?


לא:D
פשוט דאג שיבינו שיש טרד אחר לזה!!
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=5
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
לא סגרתי את זה !?
\
אמרנו לך שאנחנו משלמים סתם מיסים שבסוף נוחתים על פרזיט שאינו מבצע את עבודתו כמוך
חן תתפטר!!
תסיק מסקנות אישיות
:stongue:

markfeldman
quote:
חחחח סתם איך אפשר לא לסלוח לו הוא כזה חמוד...


ראסמי, אחלה גבר !

פגשתי אותו לפני כשנתיים במסיבה של ארמין באילת והא אח אח אחלה של בחור !

לא רק זה, הוא עזר לי פעם להשיג עותק נדיר של איזה אוסף שנאבד לי.
DjChook
אילן אתה מוזמן לעזוב בכל עת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement