|
המלצה קטנה של טראקים מפוצצים
|
View this Thread in Original format
| IS-TrancE LoveR |
רוב הטראקים משנת 2004 אם אין לכם משהו מפה אתם חייבים להוריד!
Double R.E.L - Scum Of The Earth עצבני
Void - Punishment - The Masterblaster מלך עם טראק עצבני ביותר!
Zirkin Vs. N3XU5 - Tooth Fairy עצבני ביותר!
Trance Generators - Wildstyle Generation המילים של טראק ישן אבל המוזיקה פשוט מפוצצת!
Trauma - Step Off טראק עצבני מפוצץ אוזנים והעליה שלו פשוט חלומית
Trauma - Wide Moment טראק אחד היפים ששמעתי
Desconocido> - Cohen vs De Luxe. Just kick! - איזה קשה היה להשיג את הטראק הזה! Carl cox הביא לזה את הגירסה הכי טובה בעולם!!
בקיצור תהנו, ובבקשה בלי תגובות מעפנות.
אופס לא ראיתי את הדיון בנעוץ... |
|
|
| Flotser |
פפפוווויייי איזה טעם מוזר יש לך סלח לי
Void - Punishment - The Masterblaster
סתם זבל, אבל יש אנשים שאוהבים...
אבל
Trauma
???
לא מכיר אחד שלא קילל את האלבום הזה שיצא...
שיהיה... |
|
|
| IS-TrancE LoveR |
טוב זה הדעה שלך.
והיא די מוזרה.
כי אלה טראקים שווים ביותר.
כניראה שאנשים פה לא אוהבים את אותו סגנון שאני אוהב. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by IS-TrancE LoveR
טוב זה הדעה שלך.
והיא די מוזרה.
כי אלה טראקים שווים ביותר.
כניראה שאנשים פה לא אוהבים את אותו סגנון שאני אוהב. |
כן ולדברים האלה יש טרד המלצות שהיית צריך לכתוב תדברים האלה שם סביר להניח
ואם אתה כל כך אוהב אז תקנה:whip: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by IS-TrancE LoveR
טוב זה הדעה שלך.
והיא די מוזרה.
כי אלה טראקים שווים ביותר.
כניראה שאנשים פה לא אוהבים את אותו סגנון שאני אוהב. |
תמצא לי מקום אחד באינטרנט שיש שמה לאנשים הערכה
ל
Trauma\Beat Hackers. |
|
|
|
|