return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
המלצה קטנה של טראקים מפוצצים
View this Thread in Original format
IS-TrancE LoveR
רוב הטראקים משנת 2004 אם אין לכם משהו מפה אתם חייבים להוריד!

Double R.E.L - Scum Of The Earth עצבני

Void - Punishment - The Masterblaster מלך עם טראק עצבני ביותר!

Zirkin Vs. N3XU5 - Tooth Fairy עצבני ביותר!

Trance Generators - Wildstyle Generation המילים של טראק ישן אבל המוזיקה פשוט מפוצצת!

Trauma - Step Off טראק עצבני מפוצץ אוזנים והעליה שלו פשוט חלומית

Trauma - Wide Moment טראק אחד היפים ששמעתי

Desconocido> - Cohen vs De Luxe. Just kick! - איזה קשה היה להשיג את הטראק הזה! Carl cox הביא לזה את הגירסה הכי טובה בעולם!!

בקיצור תהנו, ובבקשה בלי תגובות מעפנות.
אופס לא ראיתי את הדיון בנעוץ...
Flotser
פפפוווויייי איזה טעם מוזר יש לך סלח לי

Void - Punishment - The Masterblaster
סתם זבל, אבל יש אנשים שאוהבים...

אבל
Trauma
???
לא מכיר אחד שלא קילל את האלבום הזה שיצא...

שיהיה...
IS-TrancE LoveR
טוב זה הדעה שלך.
והיא די מוזרה.

כי אלה טראקים שווים ביותר.
כניראה שאנשים פה לא אוהבים את אותו סגנון שאני אוהב.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by IS-TrancE LoveR
טוב זה הדעה שלך.
והיא די מוזרה.

כי אלה טראקים שווים ביותר.
כניראה שאנשים פה לא אוהבים את אותו סגנון שאני אוהב.


כן ולדברים האלה יש טרד המלצות שהיית צריך לכתוב תדברים האלה שם סביר להניח

ואם אתה כל כך אוהב אז תקנה:whip:
Flotser
quote:
Originally posted by IS-TrancE LoveR
טוב זה הדעה שלך.
והיא די מוזרה.

כי אלה טראקים שווים ביותר.
כניראה שאנשים פה לא אוהבים את אותו סגנון שאני אוהב.


תמצא לי מקום אחד באינטרנט שיש שמה לאנשים הערכה
ל
Trauma\Beat Hackers.
Shahar
כמו שנציג אקו"ם כבר אמר לך יש טרד בשביל המלצות טראקים
כנס לפה:
http://www.tranceaddict.com/forums/...6&goto=lastpost

ותמליץ
את הטרד הזה תמחק
Edit->Delete

ואם אפשר עדיף שתמליץ על מוזיקה לא על חרא :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement