return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
שלום אני חדש פה (pg. 2)
View this Thread in Original format
FederalBI
ברוך הבא.
Sniper
ברוך הבא

תהנה איש:]

אני אלעד
Hell_Copter
ברוך הבא לפורום אח שלה!!!
princess cc
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ברוך הבא לפורום אח שלה!!!


וואי זה אחי?
הייייייייייייייייי
:haha:

אהלן מותק! ברוך הבא אני אבישג:)
DjChook
קוראים לך אבישג ?!?!
:crazy:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
קוראים לך אבישג ?!?!
:crazy:


כן מקור השם בהכרות של ההורים שלה עוד בתקופת הצבא

שתיהם היו מבלים שעות כזוג צעיר ומאוהב בלהעביר את הזמן של אבי ש.ג. מדוכא שלא אהב את שירותו הצבאי
שיחות הנפש העמוקות של שלושתם הביאו אותם להחליט כאשר נולדה ביתם לקרוא לה על שמו של אבי

אבי ש ג

אבישג
princess cc
חחחחחחחחחחח סו נווווווווווווווט
למרות שזה סיפור ממש יפה:)

האמת שהסיפור האמיתי הוא כזה:
כשאמא הייתה פרגננט איתי אז אבא חשב שיש לה בן
(כי הוא נוראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא רצה בן)
ואז הסתבר לו שהוא טעה אז זה כאילו: אבי שגה(טעה)
חוץ מזה שאמא נורא אהבה ת'שיר של אריק איינשטיין: אבישג, אז קראו לי אבישג;)

אין לכם מושג כמה תסביכים אכלתי על זה בילדות...
אבל שטויות התרגלתי אליו כבר;)
DjChook
יו אתם מצחיקים אותי ! איזה כייף :)
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
אין לכם מושג כמה תסביכים אכלתי על זה בילדות...
אבל שטויות התרגלתי אליו כבר;)


תכלס שם חמוד מה את רוצה :D
אבל ראסמי שהיית קטנה בטח זה זין כזה לכל החברות קוראים קארין שירן לימור נטלי ורק את כזה אבישג
ובטח היה קשה להגות את זה בהתחלה קראו לך אביגג חבישג חביתה חבישה וכו..
DjChook
אני עדין חושב שהפרוש האמיתי מגיע מ
Avishag
בעצם מה שקרה, שבזמן שאימך הייתה בחדר הלידה
אבא שלך בחדר השני היה עם האחות הראשית
והחברה הכי טובה שלך שהייתי שם לצידך נכנסה לחדר בדיוק שיצאת וצעקה
Avi shaged Avi shaged
ויצא אבי שג

Shahar
מזה משנה גם ככה בסוף כולם קוראים לה סיסי
DjChook
או ששחר לא יודע בריטית
:disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement