|
mede Windesheimers beware
|
View this Thread in Original format
| Mysteric |
Kijk ik net ff op de Anna-agency site...kom ik dit tegen:
14-11-2001 00:00-02:00 DJ Jurgen HOGESCHOOL WINDESHEIM STUDENTPARTY ZWOLLE
1. Windesheim houdt een feestje??
2. DJ Jurgen komt dus...
Dus zorg dat je hier niet per ongeluk terecht komt, want het kan nooit veel soeps wezen. Of er moeten natuurlijk nog wat betere dj's geboekt worden, en niet alleen deze trance-koe.... |
|
|
| Henkie_henk |
ja heel leuk...
Zullen die er wel weer van die koeien kaartjes gaan verkopen.. netzoals met dat kersbal...
waar ook alleen maar balletjes kwame volges mij..
Windesheim suckt zwaar.. heel zwaar
Morge nog 1 tentamentje.. weer kut fuk nix an gedaan.. wel lekker die herren.. :) vandaag lekker uitgeslapen.. gesjopt.. gefitnest en gekookt! ik heb t maar druk!.. |
|
|
| Ruben_Dubbink |
DJ Jurgen? Dat zal wel weer zo'n mega (NOT) vette party worden,
behoorlijk bedenkelijk inderdaad:rolleyes:
Wist trouwens niet dat er behalve Henkie_Henk nog iemand van het forum op de Windesheim fabriek zat, wat voor opleiding doe je eigenlijk? Henkie doet toch MER?
Ik moet morgen nog ff 2 tentamentjes afwerken, en dan zijn we er voorlopig weer even vanaf......dan weer heerlijk vertrouwd niks doen!:) Het betere leven:p
Ik dacht trouwens dat dat kerstbal toch wel echt iets voor jou was Henkie_Henk, gaaf feest man:cool: :D Ben zelf nog nooit naar dat soort feestjes geweest. Lijkt me toch niet echt wat.....
Greetz RubDub |
|
|
| Flippe |
KLinkt saai,
Dj Jurgen = saai
Dus saai feest |
|
|
| Dj Alpha |
| me opa en oma hebben kaartjes gewonnen hiervoor geloof ik met de kruiswoordpuzzel in het blad "voel je jong" :rolleyes: |
|
|
| slayon |
klinkt een beetje harry potter stijl :p
'morgen groot feest op zwijnesteins hoge school voor hokes pokes en hekserij met als special guest DJ Jurgen' |
|
|
| DJ_Siesta |
DJ Jurgen, draaide laasn een in de Ëau en toen draaide die redelijk hoor, niet slegt, naar mijn mening dan
jullie hebben nog mzzl met Jurgen
wij krijgen G-SPott - De kast en twarres, damn das helemaal nix |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
DJ Jurgen, draaide laasn een in de Ëau en toen draaide die redelijk hoor, niet slegt, naar mijn mening dan
jullie hebben nog mzzl met Jurgen
wij krijgen G-SPott - De kast en twarres, damn das helemaal nix |
De nieuwe track van DJ Jose & G-Spott ha d de primeur ALS BELTOON HAHAHAHAHA :D:D commercieel?? neuh hoor :p. Hij is ook uit op promo, maar die kan je beter niet horen :) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by TranceFool
De nieuwe track van DJ Jose & G-Spott ha d de primeur ALS BELTOON HAHAHAHAHA :D:D commercieel?? neuh hoor :p. Hij is ook uit op promo, maar die kan je beter niet horen :) |
Ik zie ze al zwaaien met hun Nokia:D:D:D |
|
|
|
|