|
שאלת חומרה קצרה בקשר ל Dvdrw
|
View this Thread in Original format
| arik |
אני צריך לקנות צורב די וי די
ראיתי ש
LG
PLEXTOR
הם המובילים בתחום
אבל אם יש לכם איזה המלצה לגבי צורב טוב
עד 450 שח
אז אל תתבישו להגיד |
|
|
| markfeldman |
לי יש צורב טושיבה ואני די מרוצה ממנו.
וכמו כן הוא במסגרת התקציב שלך. |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by arik
אני צריך לקנות צורב די וי די
ראיתי ש
LG
PLEXTOR
הם המובילים בתחום
אבל אם יש לכם איזה המלצה לגבי צורב טוב
עד 450 שח
אז אל תתבישו להגיד |
PLEXTOR
כן מוביל בתחום
LG
ממש לא נראה לי
לא נראה לי שתמצא
PLEXTOR
ב 450 שח
LG בטוח
יש לי
NEC 3500A
בנתיים צורב סבבה
טוב כמובן אני צורב רק על דיסקים של
VERBATIM
NEC הכי מבוקש |
|
|
| sh33p |
NEC תקנה
3500
שמעתי הרבה תגובות טובות עליו |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by arik
אני צריך לקנות צורב די וי די
ראיתי ש
LG
PLEXTOR
הם המובילים בתחום
אבל אם יש לכם איזה המלצה לגבי צורב טוב
עד 450 שח
אז אל תתבישו להגיד |
עזוב צורב...
תחסוך לאיביזה:D |
|
|
| Meltdown |
אילן לא מרשה לצרוב דיסקים, שהוא לא יכעס עליך, קלאבר
;) |
|
|
| skelz |
אריק,
אם אתה קונה צורב
רק אחד משל אחת החברות האלה:
LG
Pioneer
NEC
לי אישית יש LG 4120B
צורב מעולה...
:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | עזוב צורב...
תחסוך לאיביזה |
ולעוד כמה מסיבות טובות בדרך... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by sh33p
NEC תקנה
3500
שמעתי הרבה תגובות טובות עליו |
באמת צורב בן זונה!!!
אני הבאתי אותו במכרז, ב300 שקלקלים:]
אני מרוצה עד הגג |
|
|
|
|