return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שאלת חומרה קצרה בקשר ל Dvdrw
View this Thread in Original format
arik
אני צריך לקנות צורב די וי די
ראיתי ש
LG
PLEXTOR
הם המובילים בתחום

אבל אם יש לכם איזה המלצה לגבי צורב טוב
עד 450 שח
אז אל תתבישו להגיד
Shahar
תבדוק פה
http://www.zap.co.il/models.asp?sog...Writer&keyword=
Shahar
ופה:
http://www.tranceaddict.com/forums/...%E7%F9%E1%E9%ED
markfeldman
לי יש צורב טושיבה ואני די מרוצה ממנו.

וכמו כן הוא במסגרת התקציב שלך.
cluBBer
quote:
Originally posted by arik
אני צריך לקנות צורב די וי די
ראיתי ש
LG
PLEXTOR
הם המובילים בתחום

אבל אם יש לכם איזה המלצה לגבי צורב טוב
עד 450 שח
אז אל תתבישו להגיד


PLEXTOR
כן מוביל בתחום
LG
ממש לא נראה לי


לא נראה לי שתמצא
PLEXTOR
ב 450 שח
LG בטוח


יש לי
NEC 3500A
בנתיים צורב סבבה
טוב כמובן אני צורב רק על דיסקים של
VERBATIM

NEC הכי מבוקש
sh33p
NEC תקנה
3500

שמעתי הרבה תגובות טובות עליו
Huge-A
quote:
Originally posted by arik
אני צריך לקנות צורב די וי די
ראיתי ש
LG
PLEXTOR
הם המובילים בתחום

אבל אם יש לכם איזה המלצה לגבי צורב טוב
עד 450 שח
אז אל תתבישו להגיד


עזוב צורב...
תחסוך לאיביזה:D
Meltdown
אילן לא מרשה לצרוב דיסקים, שהוא לא יכעס עליך, קלאבר

;)
skelz
אריק,
אם אתה קונה צורב
רק אחד משל אחת החברות האלה:
LG
Pioneer
NEC

לי אישית יש LG 4120B
צורב מעולה...
:)
markfeldman
quote:
עזוב צורב...
תחסוך לאיביזה


ולעוד כמה מסיבות טובות בדרך...

Sniper
quote:
Originally posted by sh33p
NEC תקנה
3500

שמעתי הרבה תגובות טובות עליו


באמת צורב בן זונה!!!

אני הבאתי אותו במכרז, ב300 שקלקלים:]

אני מרוצה עד הגג
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement