return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Hva sier dere gutter?
View this Thread in Original format
atlearmeen
Skal vi ha en "moderator" her i forumet?
Vi er ikke mange her, men det er liten aktivitet!
La oss gå for hele pakken, "VI VIL HA ALT!"
Sand Leaper
Trengs ikke, og kommer heller ikke til å skje så lenge aktiviteten til forumet er så lav. Swamper tar i utgangspunktet ikke inn flere moderatorer nå om dagen, så det skal litt mer til en et halvsovende NOTA for å overbevise ham om å sette inn en ny en.

Når det er sagt synes jeg ting har tatt seg en smule opp her aktivitetsmessig. Håper trenden fortsetter.
Mindbreezer
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Håper trenden fortsetter.


Indeed :D
atlearmeen
Jeg pusher så godt jeg kan!

Men alle må prøve å rekrutere folk da!
Jeg har klart noen, men de liker bare humor siden!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement