return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Wie gaan er allemaal naar Innercity dit jaar! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
JAAAAAAAAAA!!!!!! Heb er echt zin in,kan niet wachten man! ;) :D
Ik ben der zeker bij! the main is top! :cool:
-TAIS-
JAAAAAAAA! Ik heb m'n kaartje nog niet gekocht, maar dat moet van de week maar even gebeuren. Goede line-up, dus ik zal er zeker zijn!
Teal'k
Geen bekende namen?
Jezus.. ik heb geleerd dat als 'goede grote namen' komen dat het echt niet minder is.. je kan pas oordelen over de DJ's als je eens geweest bent naar een feest ervan (niet als je een mix ervan luisterd ofzo (ik vin losse mixes van jules echt niet super ofzo, maar als je daar staat.. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANZINNIG!!!!)) dat wil ik dus ff kwijt.. PHATTE lineup jongens.. ben van de partij...


TimePortE : zie je daar man.. je eerste feest.. gaat nooit fout, je hebt een goed feest uitgezocht om mee te beginnen man :)
Nastra Azzurro
JAWEL the AZzURr is there.,.. yeah Baby...
no in doubt

die lineup roels... dat word een DEEP feesssie
Miss Proximus
hey nastra, heb jij die avatar bijgewerkt? ik snap niet hoe t eigenlijk NastrO is maar op jouw avatar is t wél NastrA! :conf:

en ey, heb je mijn DV foto's al? anders moet ik je adres ff dan stuur ik ze op :)
Volksjoolz
i agree wiv proxi..woteva she's sayin????:p :p
Jukx
quote:
Originally posted by Volksjoolz
i agree wiv proxi..woteva she's sayin????:p :p


..very usefull post. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
michiel
ik ga wel hoor
denk dat ik ns ff lekker die deep house zaal induik
lijkt me zeeeer vet

later

michiel
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hey nastra, heb jij die avatar bijgewerkt? ik snap niet hoe t eigenlijk NastrO is maar op jouw avatar is t wél NastrA! :conf:

en ey, heb je mijn DV foto's al? anders moet ik je adres ff dan stuur ik ze op :)


nee ik heb die fotos niet gezien nee adres Nastra_azzurro@hotmail

avatar is bijgewerkt ja
Vinyl Boy
kweenie of ik kom, ik ken nagenoeg bijna niemand van de lineup en dus niet hun muziekstijlen en meestal ben ik meer in voor de trance en wat ik ken is dat niet... twijfel twijfel!!

dit is tevens een uitprobeer reply voor me sig...
(mogtie niet werken, hoe zet je een plaatje in je sig?)

Miss Proximus
quote:
Originally posted by Jukx


..very usefull post. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


ey, don't mess wiv ma driver ;) :p ey Jas....do you eva accept me on msn or whut!!! u mad a :)
kolkiewolkie
Net als bij Impulz is het nog ff vaag of ik er naar toe ga of niet, wel zin in (nog geen line-up gezien, maar na 20-10 verslaafd aan zulke feestjes), maar het hangt gewoon nog ff

voor diegenen die wel gaan: veel plezier

voor diegenen die naar engeland gaan (ergens gelezen hier): mazzelkonten, da wil ik ook

goed, ik ga weer verder met de dagelijkse bezigheden van mijn saaie leventje (zucht)

greetz Kolkiewolkie
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement