|
Wie gaan er allemaal naar Innercity dit jaar! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
JAAAAAAAAAA!!!!!! Heb er echt zin in,kan niet wachten man! ;) :D
Ik ben der zeker bij! the main is top! :cool: |
|
|
| -TAIS- |
| JAAAAAAAA! Ik heb m'n kaartje nog niet gekocht, maar dat moet van de week maar even gebeuren. Goede line-up, dus ik zal er zeker zijn! |
|
|
| Teal'k |
Geen bekende namen?
Jezus.. ik heb geleerd dat als 'goede grote namen' komen dat het echt niet minder is.. je kan pas oordelen over de DJ's als je eens geweest bent naar een feest ervan (niet als je een mix ervan luisterd ofzo (ik vin losse mixes van jules echt niet super ofzo, maar als je daar staat.. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANZINNIG!!!!)) dat wil ik dus ff kwijt.. PHATTE lineup jongens.. ben van de partij...
TimePortE : zie je daar man.. je eerste feest.. gaat nooit fout, je hebt een goed feest uitgezocht om mee te beginnen man :) |
|
|
| Nastra Azzurro |
JAWEL the AZzURr is there.,.. yeah Baby...
no in doubt
die lineup roels... dat word een DEEP feesssie |
|
|
| Miss Proximus |
hey nastra, heb jij die avatar bijgewerkt? ik snap niet hoe t eigenlijk NastrO is maar op jouw avatar is t wél NastrA! :conf:
en ey, heb je mijn DV foto's al? anders moet ik je adres ff dan stuur ik ze op :) |
|
|
| Volksjoolz |
| i agree wiv proxi..woteva she's sayin????:p :p |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Volksjoolz
i agree wiv proxi..woteva she's sayin????:p :p |
..very usefull post. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| michiel |
ik ga wel hoor
denk dat ik ns ff lekker die deep house zaal induik
lijkt me zeeeer vet
later
michiel |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hey nastra, heb jij die avatar bijgewerkt? ik snap niet hoe t eigenlijk NastrO is maar op jouw avatar is t wél NastrA! :conf:
en ey, heb je mijn DV foto's al? anders moet ik je adres ff dan stuur ik ze op :) |
nee ik heb die fotos niet gezien nee adres Nastra_azzurro@hotmail
avatar is bijgewerkt ja |
|
|
| Vinyl Boy |
kweenie of ik kom, ik ken nagenoeg bijna niemand van de lineup en dus niet hun muziekstijlen en meestal ben ik meer in voor de trance en wat ik ken is dat niet... twijfel twijfel!!
dit is tevens een uitprobeer reply voor me sig...
(mogtie niet werken, hoe zet je een plaatje in je sig?) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jukx
..very usefull post. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
ey, don't mess wiv ma driver ;) :p ey Jas....do you eva accept me on msn or whut!!! u mad a :) |
|
|
| kolkiewolkie |
Net als bij Impulz is het nog ff vaag of ik er naar toe ga of niet, wel zin in (nog geen line-up gezien, maar na 20-10 verslaafd aan zulke feestjes), maar het hangt gewoon nog ff
voor diegenen die wel gaan: veel plezier
voor diegenen die naar engeland gaan (ergens gelezen hier): mazzelkonten, da wil ik ook
goed, ik ga weer verder met de dagelijkse bezigheden van mijn saaie leventje (zucht)
greetz Kolkiewolkie |
|
|
|
|