|
WE clothing... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
| påminner mig om när vi alla i klassen var utklädda till infödingar på klassfotot. och jag fick vara hövdingen. |
|
|
| Hauken |
| just email the store and ask them if they could ship a package to the US for u. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by lonne
Var riktig hard core skatare när jag var yngre! Mannen bakom We är samma snubbe, som ägaren till skate/snowboard affären G-Spot. |
tror han for ovrigt ar fran orebro :D |
|
|
| Sorrow |
Möjligt, men jag tror att Greger är från Stockholm.
We är G-Spot. G-spot var, för de som inte visste det, i princip ett undergroundetablissemang vad gäller skejtkläder etc. Dock visade det sig ganska fort att försäljningen alltid skulle stå ganska still om man inte gjorde om varuprofilen. Skejtare är, helt enkelt, inte en tillräckligt stor marknad. We var dock till en början ungefär som en lätt kommersialiserad version av G-Spot, men efter en större satsning på streetwear, "rätt" produktplacering och riskkapitalister blev sedan We den typ av företag vi ser idag. |
|
|
| Dioxys |
| haha, ok.. sorrow vann i att förklara den biten.. (du är den tredje i samma tråd) :rolleyes: |
|
|
| n0bben |
| Sorrows inlägg var dock lite mer utförligt ;) |
|
|
| AC. |
min åsikt om just WE/JL är att det är något påhitt för att få JL att överleva med tanke på att fd. disel designerns egna märke gått med förlust ett par år i rad.
Påtal om G-spot. Fan vad jag saknar min gamla klassiska beigea G-spot ryggsäck som glömdes bort på en fest för en herrans massa år sedan. Men jag har iaf kvar min plånbok ;) |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by n0bben
Sorrows inlägg var dock lite mer utförligt ;) |
jo, därför han vann.. lite onödigt dock för han sa i princip vad alla andra sagt fast mer ordbajseri : ) skitsamm nu :cool: |
|
|
| biznology |
haha, this got out of hand...perhaps what I meant when it means something different in Sweden than the US.
yes, there is a store in Beverly Hills...that terrifies me, and they are prolly just selling the snob .
i *could* email them, but since they have a distributor in the US (in Vegas - i think). i doubt theyd sell anything straight since they have no way of selling from the Swedish website.
basically im interested since its nice skate clothing that would prolly fit better than all the US clothes for fatties we have here. (ie im tall and skinny) tall people here are almost always fat...
basically im just kicking myself for NOT saving my Nation money when i was there and picking up a tshirt...the fact its a bit expensive or not sold at HM kept me away, and now im still interested but just shipping here could be 50USD...which is lame
plus i like that theyre recognizable skate clothing (tho maybe not here) that isnt covered in advertisements like all the crap here...| |
|
|
| Smeagol |
| quote: | Originally posted by P4z!
|
men...!!
Det ar tva personer som inte har JL-trojor! Stackars dem!
De maste ha blivit mobbade.... :nervous: |
|
|
| vswede |
| haha den bilden måste vara från vrg djursholm... |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by Smeagol
men...!!
Det ar tva personer som inte har JL-trojor! Stackars dem!
De maste ha blivit mobbade.... :nervous: |
En person bara väl? :conf: Eller ser jag dåligt? ;F |
|
|
|
|