return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
pa schenkt 10000€ (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kaidreas
[talking to myself] Dries hou uzelf in jonge... niet replien op al die verleidelijke berichtjes...
Pheatus
quote:
Originally posted by Kaidreas
[talking to myself] Dries hou uzelf in jonge... niet replien op al die verleidelijke berichtjes...

tevergeefs :p :gsmile:
Xilver
quote:
Originally posted by Pheatus
:gsmile:

My god, stop using that smiley, die is zoooooooooooooo gay eh :p
Gladius
lol zie ze hier kwijlen
Xilver
En on-topic : beleg die 10.000€ zelf terug ofzo jong... Ge zult er geen fortuinen mee maken, maar misschien gaat uw pa denken van "hmm hij is toch slimmer dan ik dacht, kzal em nog wa extra geven" :D
Eagle`
dezen tijd is da wel goe meegenomen, tis crisis dedju, crisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssss
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Seg euhm, met dat geld kunnen we Tiesto wel boeken voor de Beta-party...:o

:D die's goed :p :p haha
djcresto
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Over mijn lijk!!!!

somebody shoot him :p

dit vraagt om een feeestjeeeuh :D
Real
argh verdomme waarom overkomt mij zoiets niet :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
TranceSeeker
Denk dat ik me volgend jaar een mercedes clk ga kopen

Kaidreas
met maar 10000 euro?
daar koopt ge nog niet eens een smart roadster mee
Meltoz
quote:
Originally posted by TranceSeeker
Denk dat ik me volgend jaar een mercedes clk ga kopen

Persoonlijk zou'k der nu gene mercedes mee kopen, ne auto is eigenlijk maar e materieel geval! Ik zou't gebruike voor te belegen (zonder risico) of sparen, maar ja wa brengt e spaarboekje tegenwoordig nog op geen bal in m'n ogen... Ma zou er zeker geen te zotte aankopen meedoen, maar hey weet je wat, het is jou geld en niet het m'ne :D Dus jij beslist wa je er mee gaat doen ;) As de mercedes er volgend jaar is, take a picture en posten op't forum die handel, kunde deze topic terug naar boven brengen ;) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement