return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
[15,16-04-2005] Awakenings - Westergasfabriek, Amsterdam
View this Thread in Original format
Phortje
Vrijdag 15 april :

21.30-23.30 Joris Voorn
23.30-01.00 Steve Rachmad
01.00-02.30 Charles Siegling (Technasia)
02.30-03.45 Redhead
03.45-05.30 DJ Rush
05.30-07.00 Pet Duo

Zaterdag 16 april :
21.30-23.30 Melon
23.30-01.30 Ricardo Villalobos
01.30-03.00 Fumiya Tanaka
03.00-03.45 Richard Bartz (Live)
03.45-05.30 Adam Beyer
05.30-07.00 Marco Nastic


De voorverkoop voor deze 2 edities start op zaterdag 26 februari.

Omdat veel mensen niet in de buurt wonen van 1 van de losse voorverkoopadressen hebben we besloten om naast deze adressen ook Ticketbox weer hierbij in te zetten voor een betere landelijke spreiding.

Morgen 28 januari knalt Awakenings Rotterdam wakker met een topeditie van Awakenings.

De losse vvk-adressen zijn uitverkocht en de Ticketboxfilialen verkopen vandaag de laatste kaarten.

We controleren weer streng op valse kaarten want die zijn toch weer in omloop. Om de kaarthandelaren wat wind uit de zeilen te nemen houden we morgen nog 150 kaarten vast voor deurverkoop.

Als je lastminute dus toch nog wil komen kom dan gewoon op tijd aan de deur en koop niet van een handelaar voor de deur met kans op een valse kaart.

Tot morgen of anders tot snel!

Groetjes van de Monumental-crew



Wel vet! 2 uur Joris Voorn, dat lijkt me echt top :p
Als ik ga ga ik denk ik vrijdag, maar DJ Rush vind ik wel kut, dus dan zou ik ook redelijk bijtijds weer verdwenen zijn :p
SnuggLe
Ze spelen met deze lineup wel redelijk op safe, but who blames them?
Ik wil de westergasfabriek wel een keer 'doen', dus ik ga eens kijken of het wat wordt :)
magrec
De zaterdag lijkt mij wel leuk.
De vrijdag is te hard voor mij...:p
New Wave
Zaterdag lijkt me opzich wel interresant.
magrec
en toen was het alweer bijna 16 april...:D
jp
Geen techno helaas. Pavo en Pila roepen aan de andere kant van het IJ :tongue2
franzelare
beide dagen aanwezig :D
Roos22
Ik ben zaterdag aanwezig! Zal mij benieuwen!! Eerste Awakenings...:D
magrec
Owja ik naja wij (ik,tim en bastiaan) gaan de zaterdag.
New Wave
Lekker house met zijn alluh!!!! LAAT JE HOREEEN! HEEEHOOOOOOOOHEEEEHOOOOOOOOOO. EN MET DIE HANDJES DE LUCHT IN!!HEEEEN EN WEER, HEEEEN EN WEER, VAN LINKS NAAR RECHTS VAN RECHTS NAAR LINKS!!!WHOEEHOEEE!!!

Phortje
Niet aanwezig ivm geldgebrek :o
TranceFool
quote:
Originally posted by New Wave
Lekker house met zijn alluh!!!! LAAT JE HOREEEN! HEEEHOOOOOOOOHEEEEHOOOOOOOOOO. EN MET DIE HANDJES DE LUCHT IN!!HEEEEN EN WEER, HEEEEN EN WEER, VAN LINKS NAAR RECHTS VAN RECHTS NAAR LINKS!!!WHOEEHOEEE!!!

Dat gaat wel goedkomen zaterdag :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement