return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Trance-dag på svisj show!
View this Thread in Original format
alieu
Tro det eller ei!

Svitsjet innom nrk2 idag, og skvatt når jeg så musikkvideoen til Tiesto - theme from norefjell! Det viste seg at de hadde trance spesial på svisj-show. Hu ene programlederen(marlena) hørte mye på trance og hadde faktisk litt peil. men han mannlige programlederen hadde selfølgelig ikke snøring! han presterte å si: ''trance er vel ut, han dj tiesto, er det ikke det han heter? han var vel stor i 1995 eller no?''
DJ-RED
heheeh LoL ja så på det der selv jeg ;) Litt artig da
Mindbreezer
Fikk ikke med meg det...var det no spesielt som ble spilt?
alieu
Hmm...

fikk ikke med meg hele programmet, men de spilte ihvertfall:

theme from norefjell
sash - adelante

og et par andre klssikere fra tidlig 90-tallet som jeg ikke husker navnet på
DJ-RED
Josh Wink - Higher State Of Consciousness
anders_L
quote:
Originally posted by alieu
Tro det eller ei!

Svitsjet innom nrk2 idag, og skvatt når jeg så musikkvideoen til Tiesto - theme from norefjell! Det viste seg at de hadde trance spesial på svisj-show. Hu ene programlederen(marlena) hørte mye på trance og hadde faktisk litt peil. men han mannlige programlederen hadde selfølgelig ikke snøring! han presterte å si: ''trance er vel ut, han dj tiesto, er det ikke det han heter? han var vel stor i 1995 eller no?''



hadde jeg sett den videoen hadde jeg heller satt pris på om de lot være å ha trance show...:o
Locazor
quote:
Originally posted by alieu
Tro det eller ei!

Svitsjet innom nrk2 idag, og skvatt når jeg så musikkvideoen til Tiesto - theme from norefjell! Det viste seg at de hadde trance spesial på svisj-show. Hu ene programlederen(marlena) hørte mye på trance og hadde faktisk litt peil. men han mannlige programlederen hadde selfølgelig ikke snøring! han presterte å si: ''trance er vel ut, han dj tiesto, er det ikke det han heter? han var vel stor i 1995 eller no?''


Jeg så theme from Norefjell på Svisj i går jeg også. Tror nesten de har begynt med å sende den fast :P Jeg bare lurer på om det er noen her som vet hvor musikkvideoen til sangen er tatt opp hen? Definitivt ikke Norefjell i hvertfall :P
piit
Ja, har de svisj-piggtråd-crap-musikk natt til onsdager, kan de jaggu ha trance en av dagene også! :D Og helst litt nyere og freshere traxx enn theme form nordefjell! :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement