|
Trance-dag på svisj show!
|
View this Thread in Original format
| alieu |
Tro det eller ei!
Svitsjet innom nrk2 idag, og skvatt når jeg så musikkvideoen til Tiesto - theme from norefjell! Det viste seg at de hadde trance spesial på svisj-show. Hu ene programlederen(marlena) hørte mye på trance og hadde faktisk litt peil. men han mannlige programlederen hadde selfølgelig ikke snøring! han presterte å si: ''trance er vel ut, han dj tiesto, er det ikke det han heter? han var vel stor i 1995 eller no?'' |
|
|
| DJ-RED |
| heheeh LoL ja så på det der selv jeg ;) Litt artig da |
|
|
| Mindbreezer |
| Fikk ikke med meg det...var det no spesielt som ble spilt? |
|
|
| alieu |
Hmm...
fikk ikke med meg hele programmet, men de spilte ihvertfall:
theme from norefjell
sash - adelante
og et par andre klssikere fra tidlig 90-tallet som jeg ikke husker navnet på |
|
|
| DJ-RED |
| Josh Wink - Higher State Of Consciousness |
|
|
| anders_L |
| quote: | Originally posted by alieu
Tro det eller ei!
Svitsjet innom nrk2 idag, og skvatt når jeg så musikkvideoen til Tiesto - theme from norefjell! Det viste seg at de hadde trance spesial på svisj-show. Hu ene programlederen(marlena) hørte mye på trance og hadde faktisk litt peil. men han mannlige programlederen hadde selfølgelig ikke snøring! han presterte å si: ''trance er vel ut, han dj tiesto, er det ikke det han heter? han var vel stor i 1995 eller no?'' |
hadde jeg sett den videoen hadde jeg heller satt pris på om de lot være å ha trance show...:o |
|
|
| Locazor |
| quote: | Originally posted by alieu
Tro det eller ei!
Svitsjet innom nrk2 idag, og skvatt når jeg så musikkvideoen til Tiesto - theme from norefjell! Det viste seg at de hadde trance spesial på svisj-show. Hu ene programlederen(marlena) hørte mye på trance og hadde faktisk litt peil. men han mannlige programlederen hadde selfølgelig ikke snøring! han presterte å si: ''trance er vel ut, han dj tiesto, er det ikke det han heter? han var vel stor i 1995 eller no?'' |
Jeg så theme from Norefjell på Svisj i går jeg også. Tror nesten de har begynt med å sende den fast :P Jeg bare lurer på om det er noen her som vet hvor musikkvideoen til sangen er tatt opp hen? Definitivt ikke Norefjell i hvertfall :P |
|
|
| piit |
| Ja, har de svisj-piggtråd-crap-musikk natt til onsdager, kan de jaggu ha trance en av dagene også! :D Og helst litt nyere og freshere traxx enn theme form nordefjell! :tongue2 |
|
|
|
|