return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Thinking about moving to Canada!?
View this Thread in Original format
romich
Guys... if you are thinking about Canada,
you may ask your question about Canada on the site

www.askaboutcanada.info
, go to ask a question page
and I will try to do the research and post the answers on the website.
Unfortunately, if your answer will be to specific and require me to spent a lot of my time and money to give you an answer, then you can write me a personal email about it, and we will agree on a fee.
So far on the same page you can ask questions and discuss in a forum.
Anyway, will be glad to hear from you
We also offer services to newcomers such as housing / transfers from aeroport.
Thank you
St_Andrew
hehe perhaps you should have finnished your website before you promote it? =)

im a swede in canada btw :cool:
SWE_TRANCE
ehhh, skabbig site!
Radera tråd ffs, enbart "promotion-syfte" :)
Ungefär som om jag skulle skapa en sida för pannkaksstekning och promota den här :toothless
iofs är jag en jävel på pannkakor men det hör ju inte hit :D
Connector
han har postat 9 trådar om samma sida nu på tranceaddict.....
dbl
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
ehhh, skabbig site!
Radera tråd ffs, enbart "promotion-syfte" :)
Ungefär som om jag skulle skapa en sida för pannkaksstekning och promota den här :toothless
iofs är jag en jävel på pannkakor men det hör ju inte hit :D


har du några bra tips på att göra pannkakor eller???
alltid kul att testa på nya saker/idéer liksom :D
jeremy1984
quote:
Originally posted by dbl
har du några bra tips på att göra pannkakor eller???
alltid kul att testa på nya saker/idéer liksom :D

Finns det ingen tråd om matlagning här tycker jag vi borde ha en! :p
Kul o få del av andras favoritecept ;D
Laszlo
I'd love to move to Canada, Montreal none the less, but I'd never pay anybody to get some information about something I could get for free. I suggest you stop flaming the forums and condider other and better ways to make a living. Cheers
Laszlo
quote:
Originally posted by jeremy1984
Finns det ingen tråd om matlagning här tycker jag vi borde ha en! :p
Kul o få del av andras favoritecept ;D


Svinbra idé! => klicka på mig <=
jeremy1984
quote:
Originally posted by Laszlo
Svinbra idé! => klicka på mig <=

Sådär ja! :p

Nu kan denna tråden låsas eller raderas tycker jag :rolleyes:
keddo
blame canada!

ScuL
jag vill flytta till sverige :rolleyes:
Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
jag vill flytta till sverige :rolleyes:


Du kan få köpa lite information av mig :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement