|
Thinking about moving to Canada!?
|
View this Thread in Original format
| romich |
Guys... if you are thinking about Canada,
you may ask your question about Canada on the site
www.askaboutcanada.info
, go to ask a question page
and I will try to do the research and post the answers on the website.
Unfortunately, if your answer will be to specific and require me to spent a lot of my time and money to give you an answer, then you can write me a personal email about it, and we will agree on a fee.
So far on the same page you can ask questions and discuss in a forum.
Anyway, will be glad to hear from you
We also offer services to newcomers such as housing / transfers from aeroport.
Thank you |
|
|
| St_Andrew |
hehe perhaps you should have finnished your website before you promote it? =)
im a swede in canada btw :cool: |
|
|
| SWE_TRANCE |
ehhh, skabbig site!
Radera tråd ffs, enbart "promotion-syfte" :)
Ungefär som om jag skulle skapa en sida för pannkaksstekning och promota den här :toothless
iofs är jag en jävel på pannkakor men det hör ju inte hit :D |
|
|
| Connector |
| han har postat 9 trådar om samma sida nu på tranceaddict..... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
ehhh, skabbig site!
Radera tråd ffs, enbart "promotion-syfte" :)
Ungefär som om jag skulle skapa en sida för pannkaksstekning och promota den här :toothless
iofs är jag en jävel på pannkakor men det hör ju inte hit :D |
har du några bra tips på att göra pannkakor eller???
alltid kul att testa på nya saker/idéer liksom :D |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by dbl
har du några bra tips på att göra pannkakor eller???
alltid kul att testa på nya saker/idéer liksom :D |
Finns det ingen tråd om matlagning här tycker jag vi borde ha en! :p
Kul o få del av andras favoritecept ;D |
|
|
| Laszlo |
| I'd love to move to Canada, Montreal none the less, but I'd never pay anybody to get some information about something I could get for free. I suggest you stop flaming the forums and condider other and better ways to make a living. Cheers |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Finns det ingen tråd om matlagning här tycker jag vi borde ha en! :p
Kul o få del av andras favoritecept ;D |
Svinbra idé! => klicka på mig <= |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Svinbra idé! => klicka på mig <= |
Sådär ja! :p
Nu kan denna tråden låsas eller raderas tycker jag :rolleyes: |
|
|
| ScuL |
| jag vill flytta till sverige :rolleyes: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag vill flytta till sverige :rolleyes: |
Du kan få köpa lite information av mig :p |
|
|
|
|