|
fredagen 2 nov
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Var det nån på TA som inte gillade går-dagen, eftersom alla inlägg från då är typ... borta? |
|
|
| x-dream |
Det är ju sant....Hmmmm märkligt....
Har varit mycket problem sista tiden nu i forumen... |
|
|
| Jre |
Jag tror att swamper fick problem med en massa
nya funktioner i forumet och fick därför backa
tillbaka till en äldre version, därför försvann
alla gårdagens posts
// Jre |
|
|
|
|