|
Tiesto In Concert 2 Gelredome Arnhem 2004
|
View this Thread in Original format
| TTman |
אוךךךךךךך
ראיתי את הדיוידי הזה ופשוט הייתי בהלם
פשוט דבר ענקקקק
חובה בכל בית בעולם
פשוט חובההההה
תראו ותהנו |
|
|
| Huge-A |
| טוב שנזכרת רק עכשיו :stongue: |
|
|
| FederalBI |
| ראיתי הוא בהחלט יפה |
|
|
| m0sh |
כן אה, ללא ספק האירוע הכי אדיר שהייתי בחיים שלי
השקעה אדירה וצריך לתת כבוד לטייסטו שתיקלט כל כך הרבה זמןןןןןןןןןן
אהבתי שכל השתייה כולל הבירות היו בבקבוקי פלסטיק וכל המשטח העצום היה מלא בבקבוקים...חחחח
למרות זאת,אני יותר אוהב מועדונים...כלומר איביזה
עד מתי איביזה 04?!!?!? |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Huge-A
טוב שנזכרת רק עכשיו :stongue: |
טוב שנזכרתי ???
:whip:
הדיוידי הזה יצא רק לפני כמה ימים לחנויות
אני מדבר על ה
Tiesto in concert 2 |
|
|
| idanhakia |
מישהו יודע איפה אפשר לקנות את זה בארץ?
ראיתם את זה באחת החנויות איפשהו? |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by idanhakia
מישהו יודע איפה אפשר לקנות את זה בארץ?
ראיתם את זה באחת החנויות איפשהו? |
יש בשנקין בחנות תקליטים
ברח לי השם שלה, אבל שם יש את זה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
יש בשנקין בחנות תקליטים
ברח לי השם שלה, אבל שם יש את זה |
krembo records |
|
|
|
|