return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Winter Music Conference Miami (22-26 Maart 2005) (pg. 5)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
Check voor Matthew filmpjes :crazy: =>
Thread
Die tune op het eerste filmpje is echt kick! :tongue3
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Check voor Matthew filmpjes :crazy: =>
Thread
Die tune op het eerste filmpje is echt kick! :tongue3


edit: Open Air - Something to Live For (16 Bit Lolitas Remix) :eyes: :eyes:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08
edit: Open Air - Something to Live For (16 Bit Lolitas Remix) :eyes: :eyes:


Vette track! :)
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Vette track! :)


heb hem even ge-upped... :D

http://s39.yousendit.com/ plus d.aspx?id=0Y9YA3TA8LDH90B4F39DZ9ONXC


en dan wil ik even de aandacht van de TRANCERS onder ons!!
Ik wil een positive ID graag...

Het komt weinig meer voor dat ik trance tune heb die ik Super vind :D en wat dan voor mij ook nog een ID is... Deze is uit een filmpje van een set van Oakenfold op WMC, klinkt eerst heel even als Flutlicht en daarna enorm als Above & Beyond... iemand? :)

http://s48.yousendit.com/ plus d.aspx?id=0AO1YLF6XHNB41IBHPJZP5TW6I

(en ja, hier hebben we een ID forum voor, maar dan is die sample zo weg met aantal uploads en ik denk dat de mensen het hier wel weten. En ik wil jullie je dit filmpje niet onthouden :) )
tijs08
Hier alvast een pic van WMC, zie je toch dat er een nadeel zit aan dat dat hele gebeuren in Miami plaats vindt.


Gabriel & Dresden aan het zwoegen tijdens hun WMC Essential Mix
basd
quote:
Originally posted by tijs08
Hier alvast een pic van WMC, zie je toch dat er een nadeel zit aan dat dat hele gebeuren in Miami plaats vindt.

Dat je je door dat gejengel van Gabriel & Dresden heen moet werken?
Original
quote:
Originally posted by tijs08
heb hem even ge-upped... :D

http://s39.yousendit.com/ plus d.aspx?id=0Y9YA3TA8LDH90B4F39DZ9ONXC


en dan wil ik even de aandacht van de TRANCERS onder ons!!
Ik wil een positive ID graag...

Het komt weinig meer voor dat ik trance tune heb die ik Super vind :D en wat dan voor mij ook nog een ID is... Deze is uit een filmpje van een set van Oakenfold op WMC, klinkt eerst heel even als Flutlicht en daarna enorm als Above & Beyond... iemand? :)

http://s48.yousendit.com/ plus d.aspx?id=0AO1YLF6XHNB41IBHPJZP5TW6I

(en ja, hier hebben we een ID forum voor, maar dan is die sample zo weg met aantal uploads en ik denk dat de mensen het hier wel weten. En ik wil jullie je dit filmpje niet onthouden :) )



Klinkt als Faraway Project - Without Fear
weet niet of t de Goldenscan Remix is of een ander, heb de nummers niet bij de hand.
SnuggLe
Tijs, hier nog veel meer:

http://www.residentadvisor.net/miami-wmc.asp

Daar staan reports etc.
*edit* eigenlijk staat daar ook BAR weinig :S Kennen ze daar geen goede sites ofzo, bij de WMC?

Wel leuke foto's:

Howells & Lee Burridge, hadden iets van een 80's feest ofzo... :S


Hernan "ik lijk op een duitse porno acteur" was er ook, op een ResidentAdvisor feestje met Infusion


I've had better :o


Uitgewoonde gratenbalen


Thats the way we like it....


Pool parties...vet!


Hernan tearing it up!
tijs08
quote:
Originally posted by Original
Klinkt als Faraway Project - Without Fear
weet niet of t de Goldenscan Remix is of een ander, heb de nummers niet bij de hand.


Thanks! Het is hem alleen niet :( hij lijkt er iig geval wel op ja, maar het is echt nieuwe plaat want die Without Fear ken ik wel en is al wat ouder... :)

2 Bram: eindelijk iets nuttigs gepost, goed zo! :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08


2 Bram: eindelijk iets nuttigs gepost, goed zo! :D


Ik leer het wel ;) :p

tijs08
quote:
Originally posted by basd
Dat je je door dat gejengel van Gabriel & Dresden heen moet werken?


Nee, ik zal hem even voor je uitleggen:

Ze zwoegen zich in het zweet... Een nadeel dus dat het daar ook bloed heet is :p
Original
quote:
Originally posted by tijs08
Thanks! Het is hem alleen niet :( hij lijkt er iig geval wel op ja, maar het is echt nieuwe plaat want die Without Fear ken ik wel en is al wat ouder... :)

Ja hoorde t later ook ja., en is idd al een oude plaat. Vandaar ook het "klinkt als". Maar ik heb t nummer uit t filmpje ook eerder gehoord weet alleen niet waar. Heb gister nog effe door wat mappen nummers en livesets gespit.. maar nee.
Als je weet welk nummer t is zeg t effe, wil t nu ook wel graag weten.:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement