|
sabi10
|
View this Thread in Original format
| fusi |
??? איפה אתה
!!! מתגעגעים
:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by fusi
??? איפה אתה
!!! מתגעגעים
:D |
איזה שאלה מטופשת ירון
הרי אנחנו שבוע לפני ארמין
ואחרי כל כך הרבה מסיבות טובות נגמרו לו התירוצים אז כעת הוא יושב עם צוות המומחים שלו ושוקד על המצאת תירוץ חדש ועסיסי לאי ההגעה לארמין |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
איזה שאלה מטופשת ירון
הרי אנחנו שבוע לפני ארמין
ואחרי כל כך הרבה מסיבות טובות נגמרו לו התירוצים אז כעת הוא יושב עם צוות המומחים שלו ושוקד על המצאת תירוץ חדש ועסיסי לאי ההגעה לארמין |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי יותר פשוט להעלם מפה עד אחרי המסיבה :D |
|
|
| Huge-A |
שלום לכולם זוכרים אותי ...
זה אני סאלימן ארשפי מדוחח מהשטחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
במערכת הביטחון הפלסטינטינית מהלומה קשה עם העלמות האיש והאגדה:
S - Sa - Sab - Sabi - Sabi10
כתבנו יצא לשטח לחפש מידע אודות חבירינו היקר וזה מה ששמעעעעעעעע:
חברו נ נח נחמ נחמן מאומן מדבר:
אני זוכר היינו הולכים למסיבות האיש היה מטורף ..
כל פעם היה צועק שותה הרבה ועכשיו הוא נעלם לי מהחיים
גם אני אחרי שנים ארוכות מנסה לגלות מה למען החציל הטוב הוא עושה עכשיו.
ילדים מהשכונה:
פתאום הוא נעלם מהרחוב .. יש אומרים שהוא נחטף ע"י חייזרים..
אבל בנינו כתב, נכון שאין כזה דבר ?
עיוור מהרחוב:
באמת חבל שכבר לא רואים אותו
הוא כזה בחור נחמד ..
הסלקטור של נקסט:
sabi10 פיייייי איפה אתה ואיפה
כאן סאלימן ארפשי מקווה שיבוא ארמין עלינו ועל כולם...
אוסקוט יחציל ימעופף ימנשק בזיג זג.
ינוכל :disbelief |
|
|
| princess cc |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה תותחים! הרגתם אותי!!!!!!!
אחד החזקים! כמעט כמו התקנון הבלתי פורמלי
של אילן!!!!!!!
:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Shahar |
אני רוצה לראות שתגידי את זה גם כשסאבי יחזור לרשום פה:D
אני כבר מדמיין אותך מתחברת איתו מתנהגת יעני לא יודעת כלום על החצילות שבו:D |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני רוצה לראות שתגידי את זה גם כשסאבי יחזור לרשום פה:D
אני כבר מדמיין אותך מתחברת איתו מתנהגת יעני לא יודעת כלום על החצילות שבו:D |
הלו????? אתה קורא לי צבועה יענו?
WTF???? שחר חשבתי שאתה מכיר אותי
קצת יותר טוב מזה:whip:
אני תמיד אומרת מה שאני חושבת!
לא אמרתי לך שאתה ערס? אמרתי...
רואה???????? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
לא אמרתי לך שאתה ערס? אמרתי...
רואה???????? |
איך תמיד את מצליחה להגיע לזה בלי קשר לשיחה?!:D |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
איך תמיד את מצליחה להגיע לזה בלי קשר לשיחה?!:D |
כי אני יכולה!;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
כי אני יכולה!;) |
חכי שסאבי חוזר אני ישר מכניס אותו לטרד הזה שיראה :D |
|
|
| sabi10 |
וואו
ת'רד שלם וכולו רק בשבילי.
תודה לכולכם :D
אני פה, לא הלכתי לשום מקום. כמעט שכל יום אני מבקר בפורום אבל לא כותב יותר מדי.
ובקשר לארמין, האמת מאוד התלבטתי אם לבוא, אבל שוב כמו שאמרתי וזה לא תירץ, באמת... אני לא מרגיש את הצורך העז להגיע:rolleyes:
כמו שהרגשתי אצל יוהן חילן בזמיר בקיץ (שזאת הפעם האחרונה שהגעתי), וכן..נקסט משקיעים ושולחים לי מיילים והודעות ואפילו התקשרו פעם אחת אך זה לא עוזר... אני מקווה מאוד שעד סוף 2005 אגיע לאיזה מסיבה אחת לפחות ;)
ונוגע לליבי שאתם דואגים לי :) |
|
|
|
|