return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
התלבטות
View this Thread in Original format
Sniper
אני צריך לשמוע את הדעה שלכם בקשר לנושא הבא
אילן - עדיף שלא תגיב פה:P
(כמובן שלא בקטע רע, אני יודע מה העמדה שלך לגבי קבצים לא חוקיים)

יש לי דיי הרבה מוזיקה על המחשב
החל מישראלי ועד פסיכודאלי
עכשיו ת'אחלס יש הרבה מוזיקה שאני לא ישמע.

פעם הייתי צורב את המוזיקה ועד היום יש לי את הדיסקים האלה
אבל הקטע הוא שאני אף פעם לא ישמע אותם.. עכשיו אני מתלבט אם להמשיך לעשות את זה ולצרוב וסתם לבזבז דיסקים וזמן בשביל משהו שאני לא ישתמש יותר

או פשוט למחוק ולפנות מקום.. למרות שגם אני משתדל לא להוריד הרבה
mp3
כמו אילן, מה שאני לא אוהב או לא מוצא חן בעיני אני פשוט מעיף מהמחשב.. ומה שאני אוהב אני צורך כדיסק אודיו ומשאיר גיבוי על המחשב.

מה אתם הייתם עושים במקומי??
איך אתם שומרים\מטפלים במוזיקה ישנה


מחכה לתשובות
Viber
תקנה צורב
DVD
ב300 שקל ותיצרוב דיסקים של איזה 9 ג"יגה ותיצרוב דווקא את כול הנוסטלגיות אבל לא את הדברים שאתה הכי שומע יענו שעדיין תישאר לך סיבה להכניס את הדיסק

או שתיקנה הארד-דיסק חדש או שפשוט תחפש מה תופס הכי הרבה מקום ואם אתה לא מת על מה שאתה שומע תימחק וזה ישתלם.
Sniper
quote:
Originally posted by Viber
תקנה צורב
DVD
ב300 שקל ותיצרוב דיסקים של איזה 9 ג"יגה ותיצרוב דווקא את כול הנוסטלגיות אבל לא את הדברים שאתה הכי שומע יענו שעדיין תישאר לך סיבה להכניס את הדיסק

או שתיקנה הארד-דיסק חדש או שפשוט תחפש מה תופס הכי הרבה מקום ואם אתה לא מת על מה שאתה שומע תימחק וזה ישתלם.


יש כבר צורב
DVD
הרד דיסקים יש לי 4 שכל אחד מהם הוא
I: 80 GB
II: 80 GB
III: 40 GB
IIII: 60 GB

על רובם יש סרטים ומוזיקה.. אני רוצה לפנות לפחות 2 הרדיסקים..

ככה שסרטים אני צורב על
DVDR
ורואה בדי וי דיוקס
וזה פותר הרבה, העניין הוא המוזיקה שהיא תופסת איזה 60 גיגה ואת הרוב אני לא שומע..
Viber
quote:
Originally posted by Sniper
יש כבר צורב
DVD
הרד דיסקים יש לי 4 שכל אחד מהם הוא
I: 80 GB
II: 80 GB
III: 40 GB
IIII: 60 GB

על רובם יש סרטים ומוזיקה.. אני רוצה לפנות לפחות 2 הרדיסקים..

ככה שסרטים אני צורב על
DVDR
ורואה בדי וי דיוקס
וזה פותר הרבה, העניין הוא המוזיקה שהיא תופסת איזה 60 גיגה ואת הרוב אני לא שומע..


אני צורב סטים שיש לי את כול הטראקים מהם,זה חוסך גם המון...
m0sh
אני כמוך,יש לי במגירה 55 דיסקים שצרבתי מנובמבר 01 עד אוגוסט 03
ולא השתמשתי בהם פעם אחת ...טוב כמה פעמים
הכנסתי את כל הנתונים עם תוכנה אחת וככה שאם יש איזה שיר שאני צריך אני מחפש דרך התוכנה וזה אומר לי באיזה דיסק

אבל תכלס אין לי כוח לצרוב דיסקים ... 700 מגה זה כלום
ויש לי הארדיסק גדול (כבר אין מקום)
אני חושב שיהיה לי כוח וזמן אני ימשיך את הארכיון בDVD
אבל תכלס עדיין אני לא ישתמש בהם...אבל שיהיה

זה כמו שיש לי ספריית סרטים...אתה בקושי משתמש אבל טוב שיש
Viber
עוד עצה: שים פורנו בכול דיסק ואז תהיה לך סיבה להכניס אותו
:)
YO-I
אז כנראה שהבעיה שלי היא הכי גדולה כאן, לפעמים אני שואל את עצמי למה בכלל אני עושה את זה אבל זה כמו מחלה, אני לא מפסיק ועכשיו אני גם יסביר למה התכוונתי כדי שתבינו

קרוב ל 4 שנים אני מגבה מוזיקה, בעיקר מוזיקה ובקושי סרטים כי אני לא ממש בעניין, יש לי למעלה מ500 דיסקים שגיביתי עליהם מוזיקה, רק תתארו לכם כמה טראקים יש בהם כי כולם בפורמט
MP3
לפני חצי שנה קניתי צורב דיוידי אבל עדיין, אני מתעסק כל יום רק בגיבוי ולמה? כי יש לי הארד דיסק אחד של 30 ג'יגה בסך הכל שזה כלום, אני יודע שגם אם אני אחייה מאה חמישים שנה, אני לא יצליח לשמוע את כל המוזיקה שיש לי אבל למה לגבות? שאלה טובה, שאין לי תשובה עליה, זה פשוט קורא אוטומטית

יש לי אוסף של מוזיקה שאני יכול להיכנס איתו לספר השיאים של גינס ועדיין לא הזכרתי למעלה מ2000 אלבומים מקוריים שיש לי שקניתי ב10 השנים האחרונות

חולה כבר אמרתי? 0

יש למישהו טיפ בשבילי כי נראה לי שאני סתם צורב מוזיקה כגיבוי למרות שאת רוב הטראקים אני אשמע אולי 10 פעמים כי כל יום יוצאים דברים חדשים
KrazyDJs
אני פשוט מידי חודשיים עובר על רוב המוזיקה, ומסנן..
ככה יוצא לי להוריד ג'יגה, למחוק 3 ג'יגה...
חודשיים אחרי זה להוריד 2 ג'יגה, למחוק ג'יגה..
ככה זה מתאזן בערך...
אצלך אתה יכול למחוק הרבה יותר אני מניח..
אני פשוט מוחק שירים שפשוט כבר לא עושים לי את זה...או קטעים שהורדתי, שמעתי פעם אחת והשארתי בלי שום סיבה...
Shahar
תפרמט תמחשב

סתם
תעבור שיר שיר תראה מה מתאים לך מה לא
מה שאתה כבר ממש לא אוהב תעיף
Rising
הייתי הולך עם העצה של שחר ..

Sniper
quote:
Originally posted by Rising
הייתי הולך עם העצה של שחר ..


גם אני חושב שאני יקח אותה
coby
תמשיך לגבות אל תמחוק ! ..

זה הכי כיף לבוא יום אחד ולשמוע כל מיני דברים ישנים... וגם זה אוסף שאתה אוסף הרבה זמן נגיד מישהו יתעניין במוסיקה הזאת אז יש לך מה להציע לו לשמוע או סתם בשביל שיהיה אם זה לא מפריע אז לך תדע מתי תרצה להשתמש במשהו משם...

אם באמת יש איזה כמה קטעים שאתה יודע שאתה לא אוהב בכלל או משו אז תמחוק אבל חוץ מזה לפי דעתי תשמור ..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement