return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מחפש שני טראקים
View this Thread in Original format
Ariels
בטראק הראשון יש קול שכל הזמן אומר:
Do you love the place , now, DJ run the bass
או משהו בסגנון של זה משהו עצבני :whip: .

הטראק השני מתחיל בקול גברי כזה שאומר משהו כמו...
good evening im your DJ
ואז גם מלודיה קופצנית במיוחד...

עכשיו אני יודע שיכול להיות שחלקכם לא מבין מה אני בכלל רוצה ונראה
משהו כמו: :eyes:
אבל בבקשה תנסו לעזור לי כי אני די: :conf:
Ariels
אני בשלבים של הפיכה למסתערב, הפרויקט הבא שלי זה להקליט צאעיקה של המואזין במסגד ולעשות מזה טראנס פרוגרסיב, משהו סוף הדרך
:confused:
DJ_BoN
quote:
Originally posted by Ariels
הטראק השני מתחיל בקול גברי כזה שאומר משהו כמו...
good evening im your DJ
ואז גם מלודיה קופצנית במיוחד...


נדמה לי שאני יודע מה זה
Kaylab - Here We Go
עכשיו אני לא בטוח אם זה
Part 1 או Part 2
ואיזה רימיקס
אבל זה הטראק שאתה מחפש נדמה לי שזה חלק 2

וזה הולך
Welcome, I'm your DJ, here is the groove
ואז מתחילים באסים ובומים
Narcotic Mind
הטראק השני שאתה מדבר עליו הוא
Noname - I'm Your Dj (version 2 remix)
TranceGiant
hi ariels, are u a palestinian?
Ariels
quote:
Originally posted by TranceGiant
hi ariels, are u a palestinian?


! כן ! אני פלשתיני
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Ariels


! כן ! אני פלשתיני



חחחחחחחחח
eran
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וגם אני חושב שזה
I'm your DJ :wtf:
Scorchio
איזה פלשתיני חחחחחחחחחחחחחחח
ואריאל
יש משהו כמו אלף טראקים עם הסמפל הזה
תהיה יותר ספציפי
DJ-Energy
*Welcome To Radio BU99FM Forum, Enojy Your Stay!*

NOT !!!
:mad:

Scorchio
באימא שלי יובל אתה שרוט!
מה הקטע בפורום של טראנס אם אי אפשר לבקש טראקים
וזה לא כאילו שאריאל נרשם רק בשביל זה...
הוא מפרסם בפורום.
Pinto
quote:
Originally posted by Scorchio
באימא שלי יובל אתה שרוט!
מה הקטע בפורום של טראנס אם אי אפשר לבקש טראקים
וזה לא כאילו שאריאל נרשם רק בשביל זה...
הוא מפרסם בפורום.


באמת מה הקטע פורום של טראנס ואי אפשר לדבר על טרקים ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement