|
Technics SL-1210 M3d
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
אחים שלי!
הרגע חזרתי מלונדון עם
Technics SL-1210 M3d
במחיר 2280 שקל !@$
הלכתי בירוק :D
[EDIT]
אני צריך תקליטים ... עם מיקסים טובים... מישהו ?
[/EDIT] |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
אחים שלי!
הרגע חזרתי מלונדון עם
Technics SL-1210 M3d
במחיר 2280 שקל !@$
הלכתי בירוק :D
[EDIT]
אני צריך תקליטים ... עם מיקסים טובים... מישהו ?
[/EDIT] |
סבבה אחי!!!!!!!
תחדש על הטכניקס!!!
תקליטים אני יודע שיש חנות בתל-אביב ברחוב שנקין שקוראים לה קרמבו.. אם אתה רוצה יש גם פול חנויות שמוחרות ברשת אז אתה יכול לקנות.. לא קנית קצת ווינלים בלונדון? |
|
|
| s0undw4v3 |
תודה :)
ולא... לא היה לי זמן לקנות וינילים... הייתי חייב לחזור לבית מלון ולארוז.
בגלל זה אני מחפש עכשיו. |
|
|
| luckystrike |
תתחדש אחי !
בהצלחה
:) |
|
|
| s0undw4v3 |
תודה =]
כרגע אין לי כמעט מושג בפטיפונים עדיין, אבל אני מתחיל ללמוד עכשיו מכל מיני אתרים...
למישהו יש אולי איזה אתר על איך לעשות סקרטצ'ים ? |
|
|
| dj alonzo |
סע לשנקין.. יש שם שתי חנויות:
קרמבו רקורדס - שנקין (ליד הבית קפה הזה שכל הקיר צבוע בצהוב).. הנה הטלפון - 035259066
פאנקי פיש רקורדס - זה ביוחנן הסנדלר (הרחוב מול פיצריה "עגבניה"..), קצת קשה למצוא את זה.. לך למעלה ברחוב ויש שם מרתף כזה ששם זה ממוקם. |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
סע לשנקין.. יש שם שתי חנויות:
קרמבו רקורדס - שנקין (ליד הבית קפה הזה שכל הקיר צבוע בצהוב).. הנה הטלפון - 035259066
פאנקי פיש רקורדס - זה ביוחנן הסנדלר (הרחוב מול פיצריה "עגבניה"..), קצת קשה למצוא את זה.. לך למעלה ברחוב ויש שם מרתף כזה ששם זה ממוקם. |
שתי החנויות האלה לאר שוות כרוש התקליט הכי חדש שתמצא שם זה
delerium - silence
או
chakra - X files |
|
|
| Dj Black |
קרמבו זה טוב רוב הדברים המקוריים שלי משם
:p |
|
|
| Narcotic Mind |
בקרמבו רקורדס אין כלום
הכל חרא
הייתי אתמול |
|
|
| s0undw4v3 |
תודה על המידע, אבל בכל זאת אני אלך לשם לראות...
מקסימום אני אמזין מהאינטרנט...
www.htfr.com
יש להם ממש הכל!
אני רוצה למצוא חנות שיהיה בה לפחות את
Stargazers - Is there anybody out there? (warp brothers mix)
CJ Stone - Into The Sea (Original/Greencourt remix)
Marco V - Simulated
טראקים כאלה... |
|
|
| Dj Black |
מאיפה קנית את הטכניקס שלך בלונדון
אני נוסע לשם ואני גם רוצה לקנות פטיפון
\: |
|
|
| s0undw4v3 |
www.sapphires.co.uk
יש שם כתובת ואיך להגיע...
אם תביא עוד פטיפון אני קונה אותו ממך....
קניתי רק אחד ואני רוצה עוד אחד :D |
|
|
|
|