return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Technics SL-1210 M3d
View this Thread in Original format
s0undw4v3
אחים שלי!

הרגע חזרתי מלונדון עם
Technics SL-1210 M3d
במחיר 2280 שקל !@$

הלכתי בירוק :D

[EDIT]
אני צריך תקליטים ... עם מיקסים טובים... מישהו ?
[/EDIT]
DJ-Energy
quote:
Originally posted by s0undw4v3
אחים שלי!

הרגע חזרתי מלונדון עם
Technics SL-1210 M3d
במחיר 2280 שקל !@$

הלכתי בירוק :D

[EDIT]
אני צריך תקליטים ... עם מיקסים טובים... מישהו ?
[/EDIT]


סבבה אחי!!!!!!!

תחדש על הטכניקס!!!

תקליטים אני יודע שיש חנות בתל-אביב ברחוב שנקין שקוראים לה קרמבו.. אם אתה רוצה יש גם פול חנויות שמוחרות ברשת אז אתה יכול לקנות.. לא קנית קצת ווינלים בלונדון?
s0undw4v3
תודה :)
ולא... לא היה לי זמן לקנות וינילים... הייתי חייב לחזור לבית מלון ולארוז.

בגלל זה אני מחפש עכשיו.
luckystrike
תתחדש אחי !

בהצלחה
:)
s0undw4v3
תודה =]

כרגע אין לי כמעט מושג בפטיפונים עדיין, אבל אני מתחיל ללמוד עכשיו מכל מיני אתרים...
למישהו יש אולי איזה אתר על איך לעשות סקרטצ'ים ?
dj alonzo
סע לשנקין.. יש שם שתי חנויות:
קרמבו רקורדס - שנקין (ליד הבית קפה הזה שכל הקיר צבוע בצהוב).. הנה הטלפון - 035259066
פאנקי פיש רקורדס - זה ביוחנן הסנדלר (הרחוב מול פיצריה "עגבניה"..), קצת קשה למצוא את זה.. לך למעלה ברחוב ויש שם מרתף כזה ששם זה ממוקם.
Vman
quote:
Originally posted by dj alonzo
סע לשנקין.. יש שם שתי חנויות:
קרמבו רקורדס - שנקין (ליד הבית קפה הזה שכל הקיר צבוע בצהוב).. הנה הטלפון - 035259066
פאנקי פיש רקורדס - זה ביוחנן הסנדלר (הרחוב מול פיצריה "עגבניה"..), קצת קשה למצוא את זה.. לך למעלה ברחוב ויש שם מרתף כזה ששם זה ממוקם.


שתי החנויות האלה לאר שוות כרוש התקליט הכי חדש שתמצא שם זה
delerium - silence
או
chakra - X files
Dj Black
קרמבו זה טוב רוב הדברים המקוריים שלי משם
:p
Narcotic Mind
בקרמבו רקורדס אין כלום
הכל חרא
הייתי אתמול
s0undw4v3
תודה על המידע, אבל בכל זאת אני אלך לשם לראות...

מקסימום אני אמזין מהאינטרנט...

www.htfr.com

יש להם ממש הכל!

אני רוצה למצוא חנות שיהיה בה לפחות את
Stargazers - Is there anybody out there? (warp brothers mix)
CJ Stone - Into The Sea (Original/Greencourt remix)
Marco V - Simulated

טראקים כאלה...

Dj Black
מאיפה קנית את הטכניקס שלך בלונדון
אני נוסע לשם ואני גם רוצה לקנות פטיפון

\:
s0undw4v3
www.sapphires.co.uk

יש שם כתובת ואיך להגיע...

אם תביא עוד פטיפון אני קונה אותו ממך....

קניתי רק אחד ואני רוצה עוד אחד :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement