|
Marokaan flipt tegenover leraar
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| quote: | Op het forum van Maroc zwierf enige uren een filmpje rond van een (vmbo?)leerling die laat zien dat je tegenwoordig als leraar gewoon je bek hebt te houden en moet doen wat de leerling zegt. En als je als leraar niet luistert naar de leerling dan moet je maar voelen. Balkenende, kijk je even mee? Volgens de inmiddels verwijderde uitleg op Maroc voelde deze jongeman (Marokkaan of een Turk) zich 'genegeerd' door de leraar. Want hij vroeg heel netjes "of hij naar meneer Smit mocht". Dat mocht niet dus explodeerde hij en ontstond er een tamelijk dreigende situatie. Was de leraar niet zo relaxed geweest, dan waren er zeker gewonden gevallen. Waarschijnlijk ergens rond Utrecht want daar zijn 'rode winkel rugtasjes' hip onder de lagere sociale klasse.
|
dit is toch gewoon te erg voor woorden??? DAMN! zo ga je toch niet om met een leraar?
http://www.geenstijl.nl/filmpjes/deschooldag.wmv |
|
|
| HiGH_NrG |
Vind het ook niet kunnen. Zo gek is het nou ook weer niet dat de leraar hem laat gaan... En dan zo reageren... Ik had 'm neergehoekt! :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Vind het ook niet kunnen. Zo gek is het nou ook weer niet dat de leraar hem laat gaan... En dan zo reageren... Ik had 'm neergehoekt! :D |
idd neerhoeken :D |
|
|
| AversusZ |
| Zo reageren ze nou eenmaal. Niet normaal luisteren maar gelijk in de aanval etc. :rolleyes: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by AversusZ
Zo reageren ze nou eenmaal. Niet normaal luisteren maar gelijk in de aanval etc. :rolleyes: |
Over een kam scheren gesproken... :D |
|
|
| ahp2002 |
Wel lachen, dat Nederkaans.
Die kerel is trouwens van school gestuurd, het gebeurde in ROC in Nieuwegein. |
|
|
| Freezel |
| Heh, das 5 minuten lopen bij mij vandaan :D |
|
|
| BaRTeZ |
pff wat een debiel zeg. Idd maar goed dat die leraar zo cool is gebleven!
Apart hangen de gast :whip: |
|
|
| nwopper |
:happy2:
Haha! Het ROC in Nieuwegein? Heh, 10 min. van mijn ouders huis vandaan...
Ik ben weer trots dat ik Nieuwegeiner ben, maar blij dat ik nu in Zwolle woon :D |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by nwopper
:happy2:
Haha! Het ROC in Nieuwegein? Heh, 10 min. van mijn ouders huis vandaan...
Ik ben weer trots dat ik Nieuwegeiner ben, maar blij dat ik nu in Zwolle woon :D |
:eyes:
Een mede-Ta'er in Zwolle :rolleyes: Waar woon je? |
|
|
| Ferry 0 |
| Donders wat een idiot zeg, neerhoeken met die hap. |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by @win
:eyes:
Een mede-Ta'er in Zwolle :rolleyes: Waar woon je? |
Holtenbroek :toothless |
|
|
|
|