return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
ID&T presenterar: Inför TE2005.
View this Thread in Original format
ScuL
En serie filmer/intervjuer med artister inför Trance Energy 2005.

Första delen: Rank 1 i studion
http://www.id-t.com/videoarchief/rank-1-te2005.wmv

Andra delen: i skivbutiken med DJ Jean
http://www.id-t.com/videoarchief/jean-te2005.wmv

Tredje delen kommer nästa vecka tror jag.
Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
Andra delen: i skivbutiken med DJ Jean
http://www.id-t.com/videoarchief/jean-te2005.wmv


Fan - lever han fortfarande? Längesen jag hörde något om honom....
ScuL
quote:
Originally posted by Laszlo
Fan - lever han fortfarande? Längesen jag hörde något om honom....


Antar att han lirar på TE..
hehe.. ;)
Dioxys
quote:
Originally posted by ScuL
Antar att han lirar på TE..
hehe.. ;)


Har inte han lirat lika länge som gielen där? Undrar varför bara gielen är resident, eller är han det med?
jeremy1984
DJ Jean är fortfarande min favorit-scratchare ;(
Seriöst..vad sysslar han med? :p

Ps. Intervju-tjejen är :eyes: Ds.
mr_fisken
Video nummer3 med Marco V http://www.id-t.com/videoarchief/marcov-te2005.wmv
DjDanniKay
Fyyy fan vilken j-vla bra film med Rank 1....alltså, d rinner tårar på mig när d kör album mixen på Symsonic där i slutet....en så j-vla vacker låt...sån j-vla atmosfär!!! :eyespop: :crazy: :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement