|
ID&T presenterar: Inför TE2005.
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Fan - lever han fortfarande? Längesen jag hörde något om honom.... |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Fan - lever han fortfarande? Längesen jag hörde något om honom.... |
Antar att han lirar på TE..
hehe.. ;) |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by ScuL
Antar att han lirar på TE..
hehe.. ;) |
Har inte han lirat lika länge som gielen där? Undrar varför bara gielen är resident, eller är han det med? |
|
|
| jeremy1984 |
DJ Jean är fortfarande min favorit-scratchare ;(
Seriöst..vad sysslar han med? :p
Ps. Intervju-tjejen är :eyes: Ds. |
|
|
| mr_fisken |
| Video nummer3 med Marco V http://www.id-t.com/videoarchief/marcov-te2005.wmv |
|
|
| DjDanniKay |
| Fyyy fan vilken j-vla bra film med Rank 1....alltså, d rinner tårar på mig när d kör album mixen på Symsonic där i slutet....en så j-vla vacker låt...sån j-vla atmosfär!!! :eyespop: :crazy: :eyes: |
|
|
|
|