return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
VURDERES SOLGT: UDG platebag stor nesten ny.
View this Thread in Original format
Kimito


Vurderer å selge tilsvarende UDG bag kun i rød. Brukt 2 ganger, så den går som ny. Helt strøken.

Selges hos Joachim på dj butikken for 1.195,- så kom med et passende bud om du er interessert...

Men vurderer som sagt å selge den... Noen som har noe i tankene og kunne være interesert ?

** INFO **

Bag med plass til ca 90 vinyl, skulder reim og
2 bærehåndtak for enkel transport.
Alle veggene er godt polstret for å sikre de
verdifulle platene best mulig.

-Krafig nylon stoff som tåler å brukes.
-Front og side lommer for f.eks pick-ups, mobil og annet tilbehør.
-Kraftig glidelås med hengelås.
-Avtagbar skulder reim.

*Selges fordi jeg trenger cash
Kimito
:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement