|
Nieuwe track van mij
|
View this Thread in Original format
| TOR |
klinkt mooi helder allemaal
ik mis wel een baslijn |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
ik mis wel een baslijn |
Ik heb geprobeerd er een in te steken maar wat ik ook deed paste het gewoon totaal niet :o |
|
|
| Kaidreas |
| ik vind die drums wat te fake, en te toyisch klinken eigenlijk. kzou het leuker vinden moesten ze meer tot hun recht komen, de rest-> top notch |
|
|
| Real |
die Regi heeft toch nen apesmoel man man :whip:
ontopic: smallband nu :o als ik terug breedband heb zal ik het eens downloaden :) |
|
|
| Gladius |
| heeeeerlijke sound! goed dat ie zo lang duurt. heb niets te klagen over drums, tis parfait zo |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Gladius
heeeeerlijke sound! |
Misschien moet je de wereld van progressive breaks eens leren kennen ;) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Misschien moet je de wereld van progressive breaks eens leren kennen ;) |
jah mss wel =)
suggestions? :) |
|
|
|
|