return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Innercity Line-up (pg. 2)
View this Thread in Original format
ampburner
quote:
Innercity:
Specialistisch. Alleen voor de liefhebbers. Puristen komen aan hun trekken. Geen nadruk op 'commercieel' grote namen, kwaliteit in z'n puurste vorm. Gericht op meerdere stijlen, maar allemaal zuiver.

Zoals ik al zei, ben ik erg tevreden met de lineup, maar ik ben toch benieuwd waarom er gekozen is om geen trance zaal op IC neer te zetten. Ok, gemiddeld genomen is trance veel commercieler geworden het afgelopen jaar. Maar ik ben het wel met DC eens dat er nog zoveel 'goeie' of 'pure' (net hoe je het noemen wilt) trance is...

quote:
...Er zijn geoeg mensen, waaronder ik, die dat soort muziek gewoon errug lekker vinden, meer dan techno, deephouse of hardstyle. Ik kan er weinig aan doen dat zij ervoor gekozen hebben hun platen commercieel "uit te buiten" maar dit betekent niet gelijk dat ik maar naar een nieuwe "underground" stijl moet gaan zoeken omdat ik anders ineens ook onder TMF publiek val....


Dus mijn vraag aan Obi is eigenlijk: waarom geen trance? (dit is wel TA natuurlijk heh :p ;) )
Jukx
quote:
Originally posted by ampburner

Zoals ik al zei, ben ik erg tevreden met de lineup, maar ik ben toch benieuwd waarom er gekozen is om geen trance zaal op IC neer te zetten. Ok, gemiddeld genomen is trance veel commercieler geworden het afgelopen jaar. Maar ik ben het wel met DC eens dat er nog zoveel 'goeie' of 'pure' (net hoe je het noemen wilt) trance is...


De 'goeie' of 'pure' trance vind je in de progressive zaal. Dus de vraag waarom er geen trance zaal is is niet van toepassing, die is er dus wel.
Ik zou weleens een paar uplifing trance-namen willen horen die nog 'goeie' en 'pure' trance maken, zoals jij het zegt...
Waarom er geen uplifting trance zaal is dus ook al beantwoord, en wel door de opsomming van concepten door Obi.

quote:

Innercity:

Specialistisch. Alleen voor de liefhebbers. Puristen komen aan hun trekken. Geen nadruk op 'commercieel' grote namen, kwaliteit in z'n puurste vorm. Gericht op meerdere stijlen, maar allemaal zuiver.


Al dat gezeur over geen trance-zaal... stel je nou is een keer open voor andere muziek-soorten. Die platte trance is allang achterhaald.
Stilstand is achteruitgang zeggen ze toch wel eens..
The Groove
wow! Dit is een hele vette line-up! Drie tegekke namen achter elkaar op de main-stage (Marco V, Picotto en Vath) en PRECIES in de goede volgorde ook nog eens!

Ok dan! Volgende week kaarten scoren
Miss Proximus
Op zich verwacht je, na PvD vorig jaar en (natuurlijk) Tiesto, toch meer idd een trancige (?) line-up, maar ik ben het met Jukx (en anderen) eens dat ik dit feest qua concept een hele vooruitgang vindt. Ik hoop dus ook dat dit feest echt liefhebbers aantrekt en vooral mensen die de hele nacht uit hun bol gaan (geen heeeeee-hoooo meer hoop ik) en die ook daadwerkelijk de kwaliteit van de dj´s in t vizier hebben.
Want dat is mijn grootste ergernis van feesten met bijv. Johan Gielen, Tiesto etc. Het mainstream trance publiek komt op deze namen af en maalt er vervolgens niet om dat zo´n dj erge fouten maakt in zijn set of dat ie een standaard set neerzet en dan snel weer de auto naar huis (of t volgende feest) pakt.
Als ik naar een feest ga, gaat het mij 90% om de dj´s, dus of ze technisch goed draaien, of ze nieuwe platen draaien of ze innovatieve mixen erin knallen, en de overige 10% is voor sfeer, aankleding, etc.
Met deze line-up verwacht ik de hele nacht verbaasd te worden met deze dingen waar ik om vraag op een feest. En wat zal t top zijn om weer s wat nieuwe dj´s te horen!! :)

Ik heb nog geen kaartje, maar ik sta iig 100% vooraan bij King Mauro en Chris Liebing ;) en verder ff wat nieuwe tjekken natuurlijk :p
TimeportE
Ik ga ook, maar eerst kijken met wie.. ik zit nu beetje te kijken met wie ik mee kan hier in nijmegen.. als dat nie lukt moet ik maar eff rond gaan kijken (miss p, hoe zat het ook al weer? :D) .., ik hoop deze week nog een kaartje te kopen.. ik vin trouwens de line-up wel vet, maar ook om eerlijk te zijn ook ietsje tegen vallen, tja ik zou eerst voor de echte trance gaan.. maar nu ga ik gewoon de beste acts langs (marco, picotto, sven, liebing, holden, clarke e.a) en ik hoop de "nieuwe" DJ's te zien als zij zich helemaal uit de pan gaan draaien!! :D:D
Mysteric
Innercity gaat heel gaaf worden dit jaar!
Ook cool dat alles nu ff mooi op een rijtje staat van ID&T, thanx Obi.

Nu branden er alleen nog twee vragen:
1. Wie maakt de themesong?
2. Wie mixed de CD?

Antwoord op de eerste vraag is als ik de geruchten moet geloven de nieuwe van Rank1 (2e nummer van Gielen op TE). Maar over de cd heb ik nog nix mee gekregen...

Greetz
Blik
quote:
Originally posted by Obi


Zal alle concepten een beetje trachten toe te lichten, dat misschien duidelijk is wat wij willen neerzetten:


ok, als dat alle concepten zijn, dan moet ik zeggen dat jullie er erg goed in slagen

volgend jaar zal ik waarschijnlijk wel aanwezig zijn op Sensation, de White versie, Obi, zorg voor Trance :D

ik vertrouw op je
Obi
quote:
Originally posted by Mysteric
Innercity gaat heel gaaf worden dit jaar!
Ook cool dat alles nu ff mooi op een rijtje staat van ID&T, thanx Obi.

No problem.

quote:

Nu branden er alleen nog twee vragen:
1. Wie maakt de themesong?
2. Wie mixed de CD?

Antwoord op de eerste vraag is als ik de geruchten moet geloven de nieuwe van Rank1 (2e nummer van Gielen op TE). Maar over de cd heb ik nog nix mee gekregen...

Greetz


Je eigen antwoord op de eerste vraag: Ik zou niet teveel naar de geruchtenmachine luisteren.

Verder kan ik nog niets zeggen helaas. Zodra ik het bekend mag maken horen jullie het.
HiGH_NrG
Tis weer eens wat anders! :D
Jesse
quote:
Originally posted by Ding Chavez

Wel moet ik ook zeggen dat ik het jammer vind dat als er op een feest weer de naam van Tiesto of Armin van Buuren verschijnt dat er vaak wordt gezegd dat dat wel weer TMF publiek zal aantrekken. Er zijn geoeg mensen, waaronder ik, die dat soort muziek gewoon errug lekker vinden, meer dan techno, deephouse of hardstyle. Ik kan er weinig aan doen dat zij ervoor gekozen hebben hun platen commercieel "uit te buiten" maar dit betekent niet gelijk dat ik maar naar een nieuwe "underground" stijl moet gaan zoeken omdat ik anders ineens ook onder TMF publiek val.
Ook ik erger me als mensen de hele avond stil staan en als ze dan het flight 643 deuntje horen ineens wel uit hun dak gaan. Ik let er maar niet meer op en vier me eigen feestje.

GreetZ, DC


He-le-maal mee eens.
Jammer is het dat je het 'verwijt' krijgt als je de Trance à la Tiësto, Armin, Ferry erg lekker vindt, je dan maar beter naar Trance Energy moet gaan...Ik ga nu voor de 2e keer naar Innercity, ik weet ook zeker wel dat ik het naar mn zin ga hebben door heel de sfeer er al omheen enzo, maar toch jammer dat deze stijl een beetje overgeslagen wordt. En voordat iedereen weer begint 'je kan niet iedereen 100& tevreden stellen' en 'niet zo zeiken de line up is geweldig'...Láát iedereen nou gewoon zn eigen mening hebben! :)

Nogmaals, ik zal het er zeker wel naar mn zin hebben maar was in eerste instantie toch wel een ietsiepietsie teleurgesteld..

magrec
ik ga niet nog een keer typen wat ik ervan vind hoor ;)

owja ik vind line up gewoon zwaar goed.
moogwai
Bedankt voor de uitleg Obi... het is voor mij ook echt duidelijk wat jullie willen bereiken... :)

Innercity heeft inderdaad toppers uit diverse stylen die echt wel bekend zijn bij de kenners en ze zullen ongetwijfeld de "pannen van het dak" af draaien... alleen "mijn" styl ontbreekt en dat vind ik jammer :( Maar het is ook wel weer te begrijpen.. omdat die style nou eenmaal de meest bekende style is.. grote massa trekt.. dat commercieel geleuter.. blablabla.. geen zin om hier verder over te praten PUNT.

En ik ga nou eenmaal meer voor DJ's en de muziek dan voor de party... en alleen de style van Marco V vind ik echt top en Picotto vind ik ook vet.. Maar verder spreekt mij niemand echt aan... dus voor mij is de keuze gewoon simpel. Ik ga geen 100 piek betalen voor Innercity

Misschien ben ik ook wel bang om "gegrepen" te worden door een bepaalde style.... maar ik vind trance al meer dan 5 jaar echt helemaal da bomb.. en zolang dit het geval is ga ik me niet verdiepen in andere dance/house stylen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement