|
Någon som ska på Trance Energy i Utrecht?
|
View this Thread in Original format
| ezmya |
| Någon som vet någon som e på gång t Holland på trance energy partyt om två veckor? Hade varit grymt å kommit ner men lär ju inte hända om jag åker själv..E ju ändå en bit..:( Men om det fanns en chans att ngn från gbg-trakten var på g..?? |
|
|
| CJ InterCity |
| jag är inte så hemma på detta, men jag tror www.tranceclubber.com arrangerar partybussar direkt från sverige till Trance Energy. kanske det vore något för dig :) |
|
|
| Dioxys |
| Vi är ju ett gäng härifrån som ska till TE, men antingen blire bussen ner med tranceclubber eller så tar man flyget ner :) Vad jag förstått så har alla bokat redan, men det finns kanske biljetter till salu på TC? :) |
|
|
| ezmya |
| Kul! D ordnade sig m resa t Utrecht!! Blir att vi åker ner m idt:s bussar..ska bli sketskoj, blir mitt första TE någonsin!!:D Nu gäller d bara å se var man bäst hoppar på bussen.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ezmya
Kul! D ordnade sig m resa t Utrecht!! Blir att vi åker ner m idt:s bussar..ska bli sketskoj, blir mitt första TE någonsin!!:D Nu gäller d bara å se var man bäst hoppar på bussen.. |
Nice!
Som Dioxys skrev så är det ju ett gäng från sweta som ska ner :)
Vilka bussar är "idt:s", menar du Trancelcubber?
Själv hoppar jag på deras buss nr.2 i Jönköping. |
|
|
| ezmya |
Hrrmm..jajust,d va d jag mena..tranceclubber..;) vi åker oxo m buss2..får bara se hur vi tar oss t Jönköping för jag undrar om inte d e d närmsta ändå....Aahh!! Nära nu!!:)
Var i Jönköping blir man upplockad?? Var kan ma få mer info ang bussresan ner? Tider å resväg å sådär..Är helt ny vad gäller d här så känns ngt förvirrande..Men skoj!! |
|
|
| wrmsign |
sorry, i can say like only three sentences in swedish... but are you guys talking about going to trance enegry in this thread?
i want to go so bad. |
|
|
| jofawe |
| Jag hoppar på Buss nr.1 i Ljungby jag ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by wrmsign
sorry, i can say like only three sentences in swedish... but are you guys talking about going to trance enegry in this thread?
i want to go so bad. |
Ja det gør de.
Busen går ik førbi Danmark ihvertfald.
Men hvis du leder efter et alternativ har vi en bustur til In Qontrol i marts fra Sverige og Danmark. De spiller mest hard musik, hardhouse, hardtrance, hardstyle, techno, hardcore, osv. Jeg hører gerne om du er interessert. ;)
-edit-
LOL I see that you are a foreign student in Danmark. Not much sense to talk Danish then.. The buss from Tranceclubber doesn't stop in Danmark so you have no option going with it. Only option is to book a plane/train travel yourself and get your ticket.
If Trance Energy is not an option, I and some other guys are organizing a busstrip from Sweden & Danmark to In Qontrol in the end of march. They mostly play harder music there, hardtrance, hardstyle, techno, hardhouse, hardcore, etc. So I don't know if that meets your likings but you can always sign up if you're interested. |
|
|
| wrmsign |
| quote: | Originally posted by ScuL
Ja det gør de.
Busen går ik førbi Danmark ihvertfald.
Men hvis du leder efter et alternativ har vi en bustur til In Qontrol i marts fra Sverige og Danmark. De spiller mest hard musik, hardhouse, hardtrance, hardstyle, techno, hardcore, osv. Jeg hører gerne om du er interessert. ;)
-edit-
LOL I see that you are a foreign student in Danmark. Not much sense to talk Danish then.. The buss from Tranceclubber doesn't stop in Danmark so you have no option going with it. Only option is to book a plane/train travel yourself and get your ticket.
If Trance Energy is not an option, I and some other guys are organizing a busstrip from Sweden & Danmark to In Qontrol in the end of march. They mostly play harder music there, hardtrance, hardstyle, techno, hardhouse, hardcore, etc. So I don't know if that meets your likings but you can always sign up if you're interested. |
You are correct, I am a foreign student in Denmark and this is actually the end of my first week here, but I am also taking Danish... so I can understand like every 5th word. So are there alot of trance events going on in the Malmo side of Sweden or Cph? The only clubs I've heard are Vega, and In, the line-up for which includes Ian Van Dahl, DJ alligator, and Lasgo. |
|
|
|
|