return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Hade lite tråkigt...
View this Thread in Original format
K-PAXian
Så jag spelade in ett set ikväll.
Jag är inte kung, men amatör iaf. Ni kan ju ge kommentarer om ni vill. Vet att det finns lite fel här och där, men helheten är trevlig ändå tycker jag.

Ladda hem filen här. >>>
K-PAXian - Live @ Home (05-01-29)

Zip-fil. ca 170 mb stor.

Tracklist:

01. Radiate - Crystal Clear (Sonar Methods Mix)
02. Sholan - Can You Feel (Thrillseekers Remix)
03. Tilt - Twelve (Original Mix)
04. Exposure - Magic Impuls
05. Moon Project - Glow
06. Project Medusa vs. Exor - Moonshine (Exor Mix II)
07. Scarab - Vagabond (Orignal Mix)
08. Gaia - 4 Elements
09. Goldenscan - Sunrise 2003 (Ronski Speed Remix)
10. Gouryella - Ligaya (Original Mix)
11. Armin Van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another Day (Hiver & Hammer Groundcontrol Mix)
12. 8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Mix)
13. Tranquility Base - Surrender
14. Hemstock & Jennings - Mirage of Hope (Orignal Mix)
15. The Quest - C Sharp
16. Push - Strange World (Airwave Remix)
17. Absolute - Day Dream (Re-Riff Mix)
18. The Gift - The 7th Day (M.I.K.E. Remix)
19. Rapid Eye - Circa-Forever (Rapid Eye R.E. Mix)
NooN
Woah. Finns ju en hel del gamla klassiker i den :D
Ska lyssna på den imorgon.
CJ InterCity
drar hem den nu, kommenterar efter lyssning imorgon :)

EDIT: skön, helt enkelt. inga större fel i mixningen. bra låtval dessutom :cool:
Dj_Irish
Najs tracklist :)
K-PAXian
quote:
[i][b]EDIT: skön, helt enkelt. inga större fel i mixningen. bra låtval dessutom :cool:


Tackar så mycket! :D
Ska öva vidare och se var det leder. Kanske lägger upp flera mixar här i framtiden - om jag känner för det. ;)
Vizay
quote:
Originally posted by K-PAXian
09. Goldenscan - Sunrise 2003 (Ronski Speed Remix)


*snegla på vinylen*
Om man ska va petig så heter den faktiskt inte sunrise 2003 utan bara sunrise ;)

well well, tankar hem mixen nu iaf i hyfsad fart :)
Ser ut å vara en härlig blandning av klassiker i låtlistan, sånt e aldrig fel :D
K-PAXian
quote:
Originally posted by Vizay
*snegla på vinylen*
Om man ska va petig så heter den faktiskt inte sunrise 2003 utan bara sunrise ;)


Hehe, möjligt att jag är ute och cyklar. Jag såg "Sunrise 2003" på mp3n, men på CDn jag köpte från ATCR står det iofs bara "Sunrise", så du har väl rätt. Men men, whatever. Skön låt iaf. ;)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by K-PAXian
whatever. Skön låt iaf. ;)

det enda som räknas :cool:
November
*tankar*

Ska bli kul att få höra :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement