|
Sundance 2005
|
View this Thread in Original format
| LeFunque |
€€€ SUNDANCE 2005 €€€
Solen er i ferd med å vende tilbake til det vintermørke nord og det er igjen tid for
nordnorges største dance event! Sundance er tilbake med den niende utgaven av
arrangementet som har ristet Narvik hvert eneste år siden midten av 90tallet. Bak
eventet står studenter på Høyskolen som hvert år har koordinert det hele for å
opprettholde denne levedyktige tradisjonen.
Partyet stiller i år med en lineup sterkere enn noen sinne, til stor glede for den
partylystne befolkningen solen glemmer over halvparten av året! Fjorårets arrangement
var bunnsolid og oppmøtet over all forventning. Med i underkant av 700 betalende mennesker
og et fullsatt og kokende dansegulv er forventningene store til årets utgave!
For de som liker melodiøs og bassdreven musikk av det mer energiske slaget, kunne lineupen
knapt nok vært bedre. Sundance 2005 er stolte av å presentere Jason Cortez (Skottland),
Sophie Sugar (UK), fjorårets headliner; LeFunque (N), samt oslo-duoen DJ Chem vs. Nicco (N).
En lineup som åpenbart vil gi dansegulvet en workout de vil kjenne i beina søndag morgen.

Jason Cortez (Nukleuz, Nuklearpuppy, Tidy Scotland)

Sophie Sugar (Cream, Eden Ibiza)

LeFunque (Tidy Insomnia, Sundance 2004, Passion)

DJ Chem Vs. Nicco (Trance Department, Ekstase)
21.00 - 23.00 : DJ Chem vs. Nicco
23.00 - 00.00 : LeFunque
00.00 - 01.00 : Sophie Sugar
01.00 - 02.00 : Jason Cortez
02.00 - 03.00 : Jason Cortez vs. LeFunque
Den fjerde mars braker det altså løs på Høyskolen i Narvik, vi håper å se deg
på norges nordligste dance-event!
Offisiell Webside : http://sundance.samfunnet.no
Dato : 4. mars 2005
Sted : Høyskolen i Narvik, Glassgata.
Aldersgrense : 18 år.
Billetter : 160,- / 120,- for studenter (snart tilgjengelig på web)
Tid : 21.00-03.00 |
|
|
| Soeder |
| hørtes nais ut det her, men jeg sliter litt med mine geografiske kunnskaper! hvor langt unna oslo er narvik (med buss/tog)? |
|
|
| LeFunque |
Ca. like langt som det er fra Oslo til Roma...dvs. relativt langt nordover ;)
 |
|
|
| djchem |
| Lefunque spanderer en drink på deg hvis du tar turen fra Oslo, det er helt sikkert :) |
|
|
| LeFunque |
| Vi ordner alltids saker for folk som gidder å ta en så lang tur ja :D |
|
|
| djchem |
Blir nok mye mer melodi og sawpower på meg enn det jeg vanligvis dropper. Åpenbart ikke så hardt som vanlig, men minst like mye energi! Alltid like gøy å rocke spakene med Nicco!
Er du nordover i landet må du bare møte opp!! Tror det her blir en saftig aften! |
|
|
| LeFunque |
| Kun 1 uke igjen! :eyes: |
|
|
|
|