|
רוצים להשאר מעודכנים? הגעתם למקום הנכון (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
מי שיכול לרשום על כל תוכנית כמה דברים:
תחנה, יום, שעה, סגנון, ומי מתקלט
שירשום ואני יכניס הכל בטבלה ויצא בנזונה |
|
|
| Star |
| נו תעשה טובלה ושים את מה שרשמתי ואז נמחוק את ההודעה הזאת ונתחיל לעדכן אותה מידי פעם !!!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Star
נו תעשה טובלה ושים את מה שרשמתי ואז נמחוק את ההודעה הזאת ונתחיל לעדכן אותה מידי פעם !!!!! |
חסרים לי שעות של תוכניות מהפוסט שלך
לא רשמת לכל תוכנית את השעה שלה |
|
|
| Star |
| תעשה טבלה אני ישלים בהמשך שעות |
|
|
| Shahar |
נעדכן גם תפוסט הזה...:D
 |
|
|
| Star |
וואלה אני מופתע
אתה ...אתה תותח אתה!!!
עכשיו איך אני יכול לעדכן שעות? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Star
וואלה אני מופתע
אתה ...אתה תותח אתה!!!
עכשיו איך אני יכול לעדכן שעות? |
תרשום לי על כל תוכנית את השעה שהיא מתחילה, תחנה שמשדרת אותה, מי מנגן בה ואני יעדכן..
כל מקרה
אם אתם יכולים לפרט איזה סגנון כל תוכנית
ולא לכתוב סתם טראנס \ אהוס
אני יוסיף גם את זה לכל תוכנית יהיה צבע אחר לפי הסגנון שלה :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב אני מופתע שאף אחד לא תיקן את אבי...
אבי באמת רונה סשנס משודרת ע"י גיימס גראנט ובן לוסט ולא ע"י גונו מספיק יש לו את טראנס אראונד דה וורד על הראש
ותבוש והכלם על ששכחת את מרקוס...:(זה כאילו ששכחת ממני לגמרי
אני הייתי ממליץ גם על התוכנית של ארקטיק קוואסט ימי שני 12:00-14:00 - תוכניות מצוינת שמתחילה עם פרוג טראנס ועולה עד טק טראנס טק ואפליפטינג חומרים חדשים אם כי לא יותר מדי אנרליזים עדיין תוכנית שווה
התוכנית של גורג אקוסטה
עבור החברים בבית הספר שעה נפלאה 7:00-8:00 ימי שני בדיוק לפני הגלובל הארד טראנס ואפליפטינג לדעתי תוכנית מצוינת מוגשת ע"י די גיי ותיק ומקצועי שהוא בהחלט שם דבר בסצינה
שתי התוכניות מועברות באי טי אן לייב
ולמי שיש פרטים לגבי התוכנית החדשה של טיירה באקה ראיתי טראקליסט של תוכנית הבכורה פצצת פרוג מדהימה אני כבר אומר לכם
לא זוכר איזה יום זה שלישי או רביעי נראה לי....
קיצר זה נושא לבדיקה
אההה ותוכנית שאני מפספס בקביעות בגלל עבודה אבל היא מומלצת מאוד
בלנק וגונס כל יום שני בדיגיטלי אימפורטד בין 19:00-21:00
אם לא הייתי עובד סביר להניח שהייתי מתמכר גם לזה |
|
|
| DJ Alex E. |
מה עם התוכנית של ג'ון דיגוויד?הוא עדיין רצה?
כי היה סיפור על ביטול התוכנית למען טייסטו ואז הרעיון של טייסטו בוטל את התוכנית היתה אמורה לעלות חזרה קיצר לא יודע מה נסגר עם זה
אבל אם זה ממשיך לרוץ,חובה לשים את זה!!!פעם הייתי שומע את התוכנית בלי סוף וזה היה באמת מהמם
ומה עם אוסלו נייטס פעם בחודש? |
|
|
| Rising |
שחר יפה לאללה..
גם מתאים לצבעים של הפורום..
:)
עדיין לא הבנתי למה אתה משקיע כ"כ? :) |
|
|
| Shahar |
הטבלה המעודכנת
אבי שים בעמוד הראשי: |
|
|
|
|